بمناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و قیام خونین15 خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع):

برنامه های صدا و سیمای مرکز زنجان بمناسبت اعلام شد

همزمان با سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و قیام خونین15 خرداد، صدا و سیمای مرکز زنجان ویژه برنامه های مختلفی را را آماده پخش کرده است.
همزمان با سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و قیام خونین15 خرداد، صدا و سیمای مرکز زنجان ویژه برنامه های مختلفی را را آماده پخش کرده است.
کد خبر: ۱۳۱۸۸۶۵
به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ «مرثیه آفتاب»  عنوان ویژه برنامه گفت و گو محورشبکه اشراق است که با حضور کارشناسان مرتبط ضمن بیان اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) به بررسی برکات انقلاب اسلامی و نهضت امام در تغییر سیاست ابرقدرتها و شکل گیری جبهه جهانی مقاومت علیه استکبار می پردازد.

این برنامه در دو قسمت50 دقیقه ای در تاریخ13 و 14 خردادماه از ساعت22 پخش خواهد شد.

همچنین در 2 برنامه راه ولایت که ساعت22 روزهای15 و 16 خرداد بمناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) بصورت زنده پخش می شود، با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه، سیره عملی و زندگانی فردی و سیاسی آن امام جلیل القدر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

شبکه استانی صدا هم در ویژه برنامه ی « اورکلر امامی » با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و صاحبنظران مسائل سیاسی به بررسی تأثیر بسزای قیام 15 خرداد و پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد. گزارش تلفنی، شعر و سرود موضوعی از آیتم های این برنامه است که بمدت ۶۰ دقیقه از ساعت ۱۶ تا ۱۷ چهاردهم خردادماه بصورت زنده پخش خواهد شد.

سایر برنامه های روتین و تأمینی شبکه های استانی سیما و صدا نیز با حال و هوای این ایام پخش خواهد شد .

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم ضمن پوشش مراسم مناسبتی این ایام در سطح استان با تولید 3گزارش تبیینی به بررسی ابعاد شخصیتی حضرت امام و تاثیر انقلاب در تغییر مناسبات جهانی، و یک گزارش درخصوص قیام15خرداد و نقش آن در روند پیروزی انقلاب می پردازد.

معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید و انتشار ۲۰ ویدئو، ۱ موشن گرافیک، ۲۰ متن و ۲ پوستر بمناسبت سالگرد ارتحال امام و قیام15 خرداد همراه مخاطبان خود خواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها