مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اعلام کرد :

تدارک ویژه شبکه اشراق برای نوروز کرونایی 1400

مدیرکل صدا و سيماي مركز زنجان درخصوص برنامه های نوروزی این مرکز گفت: رسانه استانی همانند سنوات گذشته برنامه های شاد و متنوعی را برای نوروز 1400 و آغاز سال جدید تدارک و پیش بینی کرده است.
مدیرکل صدا و سيماي مركز زنجان درخصوص برنامه های نوروزی این مرکز گفت: رسانه استانی همانند سنوات گذشته برنامه های شاد و متنوعی را برای نوروز 1400 و آغاز سال جدید تدارک و پیش بینی کرده است.
کد خبر: ۱۳۰۷۷۵۶
به گزارش جام جم زنجان، سید محسن لطیفی در خصوص برنامه های معاونت سیما گفت: شبکه اشراق در قالب ویژه برنامه « یـاز نفسی » از ساعات پایانی سال99 بمدت180 دقیقه، با پخش زنده مراسم تحویل سال نو و بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب، ارتباط با گزارشگران آزاد شهرهای استان، معرفی موسیقی محلی، فرهنگ بومی و آداب و رسوم نوروزی مناظق مختلف استان، ارتباط با سایر مراکز استانی همراه بینندگان خواهد بود.

وی افزود: « بایرام گجه لری » عنوان دیگر ویژه برنامه ای است که بمدت 60دقیقه از اول تا سیزدهم فروردین از ساعت 21هرشب با آیتم های متنوع و جذابی مانند گزارش طنز، دابسمش، نوروزنامه، مسابقه پیامکی و موسیقی محلی اوقات شادی را برای بینندگان به ارمغان خواهد آورد، همچنین  برنامه « بهار نغمه سی » با موضوع معرفی آداب ،رسوم و اماکن تاریخی استان و موسیقی بومی در10 برنامه 20 دقیقه ای و برنامه « نغمه لر » با آیتم های شاد و موسیقی سنتی، شادی بخش نخستین روزهای سال جدید خواهد شد . 

رئیس رسانه استانی اضافه کرد: پخش روزانه 2فیلم سینمایی، یک سینمایی ویژه نوجوان و دو سریال تلویزیونی درکنار مستند های نوروزی و دهها سرود و وله بهاری دیگر ارمغان شبکه اشراق در نوروز1400 می‌باشد. 

مدیرکل صدا و سيماي مركز زنجان درباره برنامه های شبکه استانی صدا هم گفت: رادیو زنجان هم با ویژه برنامه « اولکمیزه بهار گلیپ » بمدت180دقیقه، همراه شنوندگان خود خواهد بود . از آیتم های این برنامه می توان به مواردی از قبیل پخش بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب، حضور میهمانان ایثارگر و آزادگان سرافراز و نقل خاطراتشان از لحظات سال تحویل دوران دفاع مقدس و زمان اسارت، تهیه گزارش از نهادهای خدمت رسان در ایام تعطیلات نوروزی ، بسته‌های کوتاه آموزشی در خصوص بیماری کرونا، تغذیه نوروزی، نمایش و داستان، بازی در خانه و شعر خوانی و معرفی آداب رسوم مناطق مختلف و سنت های ویژه عید نوروز اشاره کرد.
وی افزود: « بوی جوی مولیان » برنامه ای موسیقی محور با هدف معرفی موسیقی نواحی به شکل روتین تا15 فروردین پخش خواهد شد و برنامه « بهارانه » بستر ساز معرفی ابنیه تاریخی و میراث فرهنگی کشور می‌شود.

 همچنین « بهار سسی » دیگر ویژه برنامه ای است که در ایام نوروز از ساعت 17 بربال امواج میهمان شنوندگان استان زنجان خواهد بود و روزانه تا 13 فروردین با بخش های متفاوتی از جمله معرفی آداب و رسوم نوروز، موسیقی، گزارش ، بخش کارشناسی، ارتباط با مرکز خدمات رسانی مانند هواشناسی، پلیس راه، هلال احمر و اطلاعات اورژانس، ارتباط با سایر مراکز همچنین بسته‌های آموزش پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در ایام نوروز از پخش خواهد شد.

وی از اجرای مشترک مراکز آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان با رویکرد افزایش وفاق و همدلی ملی، برنامه  نوروز در جبهه‌ها و دهها سرود و برنامه تامینی، بعنوان گلچین نوروزی معاونت صدای مرکز زنجان در بهار1400 خبر داد.

لطیفی درباره  اختصاص بخش های ویژه خبری صدا و سیما در ایام تعطیلات نوروزی گفت:  معاونت خبر مرکز هم همگام با سایر معاونتهای تولیدی تدارک ویژه ای برای ایام نوروز انجام داده است . پخش گزارشهای تولیدی استان، معرفی صنایع دستی زنجان  و اخبار ویژه مقابله با کرونا ویروس در ارتباط زنده با استودیو مدیریت بهداشت استان از برنامه خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان برای ایام نوروز است .

مدیرکل مرکز با اشاره به افزایش استفاده از فضای مجازی در ایام تعطیلات تصریح کرد: معاونت فضای مجازی مرکز  با تولید10مستندکوتاه از بناهای تاریخی، 2 تایم لپس از ابنیه فرهنگی، 10پوستر، 3اینفوگرافیک، 10 پادکست،2 موشن گرافیک، بسته های ویژه آموزش پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس و ایجاد صفحه ویژه نوروز1400 در سایت مرکز و پویش زنجان همـدل( ویژه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد ) به استقبال نوروز می رود.

وی در پایان با تاکید بر آماده باش رسانه ملی در ایام تعطیلات نوروزی گفت: کارکنان خدوم رسانه ملی در سراسر کشور با تمام توان و بسیج امکانات در تلاش هستند علاوه بر فراهم ساختن ایام با نشاط و شاد برای مخاطبان خود، آخرین اخبار و اطلاعیه های وزارت بهداشت و مبادی ذیربط را به استحضار مردم شریف برسانند.
وی در پایان از درگاه ایزد متعال برای عموم مردم مومن  استان سالی سرشار از سلامتی، عزت و سربلندی مسئلت نمود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها