فرهنگ سازی برای اصلاح الگوی مصرف
در دیدار وزیر نیرو با رئیس رسانه ملی مطرح شد

فرهنگ سازی برای اصلاح الگوی مصرف

رییس سازمان صداوسیما با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی تصریح کرد:

رسانه ملی؛ نماینده افکار عمومی و روابط عمومی‌کل نظام مقدس جمهوری اسلامی

رئیس رسانه ملی در پیامی‌با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی‌به جهادگران این عرصه، از صداوسیما به عنوان نماینده افکار عمومی و همچنین «روابط عمومی‌ کل نظام مقدس جمهوری اسلامی» یاد و تصریح کرد: اگر جایگاه روابط عمومی‌ها به عنوان بستری معقول و منطقی برای تقویت ارتباط با مردم که صاحبان اصلی این انقلاب و کشور هستند، ارتقاء یابد و به معنای واقعی علمی‌به آن نگریسته شود، شاهد جامعه‌ای امیدوارتر و آگاه‌تر خواهیم بود.
کد خبر: ۱۳۱۵۹۴۲

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، متن پیام دکتر علی عسکری به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی

امروز، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی است. فعالان این حوزه مانند همکاران رسانه ملی، پل ارتباطی میان مردم و سازمان‌های گوناگون محسوب می‌شوند. تلاشگران این عرصه می‌کوشند تا با تقویت روحیه درون سازمانی و ایجاد آگاهی و اعتماد عمومی، جایگاه خود را به عنوان مرکزی متفکر، پویا و کنش‌گر تثبیت کنند و به هنرهای مختلف بیارایند تا هر چه بیشتر تاثیرگذار باشند.

سازمان صداوسیما به عنوان نماینده افکار عمومی هم باید از جانب مردم، از دستگاه‌های خدمت‌رسان به بهترین و منصفانه‌ترین شکل مطالبه‌گری کند و صدای مردم را انعکاس دهد و هم درجایگاه بزرگ‌ترین و موثرترین رسانه فراگیر کشور برخود وظیفه می‌داند تا تصویرگر خدمات در بخش‌های گوناگون باشد و بی‌هیچ کم و کاست و سوگیری به بیان پیشرفت‌ها، مشکلات و موانع دستگاه‌های مختلف کشور بپردازد و در واقع روابط عمومی‌کل نظام مقدس جمهوری اسلامی‌باشد و این وجه اشتراک ما به روابط عمومی‌های دستگاه‌های گوناگون است و بر اساس همین وجه اشتراک باید با همکاری و هم‌افزایی عملی در مسیر آرامش و خدمت به مردم گام برداریم.

باید دانست در روزگاری که پیشبرد اهداف برنامه‌های یک سازمان جز با حضور پویای روابط عمومی‌ها امکان‌پذیر نیست، حضور فعالان این عرصه چه اهمیت والایی دارد. سازمان صداوسیما بر این باور است، اگر جایگاه روابط عمومی‌ها به عنوان بستری معقول و منطقی برای تقویت ارتباط با مردم که صاحبان اصلی این انقلاب و کشور هستند، ارتقاء یابد و به معنای واقعی علمی‌به آن نگریسته شود، شاهد جامعه‌ای امیدوارتر و آگاه‌تر خواهیم بود. بار دیگر این روز را به جهادگردان عرصه روابط عمومی و به ویژه همکاران خود در رسانه ملی تبریک می‌گویم و امیدوارم روابط عمومی‌ها آنطور که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است در ارائه پیشرفت‌های بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق‌تر از قبل عمل کنند.

علی عسکری

رئیس سازمان صداوسیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها