مدیرکل ورزش و جوانان قم:

قم خاستگاه کشتی فرنگی کشور است

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: این استان خاستگاه کشتی فرنگی کشور است و روند توسعه و ارتقای شاخص‌ها و ظرفیت‌های این رشته ورزش در قم همواره در طی سال های اخیر رشد داشته‌است.
کد خبر: ۱۳۱۵۸۷۹

به گزارش جام جم آنلاین قم، رسول منعم درحاشیه بازدید از اردوی تیم ملی کشتی در قم، در جمع کشتی گیران و اعضای کادر فنی این تیم افزود: امیدواریم برگزاری این اردو بتواند زمینه و بستر مناسب برای تقویت امور فنی ورزشکاران و ارتقای آمادگی جسمانی آنها برای حضور پرقدرت تیم ملی کشتی کشورمان در مسابقات آسیایی، جهانی و بین المللی را فراهم کند.

وی ادامه داد: استان قم افتخار آفرینان زیادی را در این رشته ورزشی به کشور معرفی کرده‌است و این ورزشکاران توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف عملکرد درخشانی از خود ثبت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم افزود: کسب سهمیه المپیک قم پس از ۳۰ سال توسط علیرضا نجاتی و همچنین درخشش امیر عبدی کشتی گیر جوان و آینده‌دار این استان، نوید این را می‌دهد که ظرفیت‌های استان در این رشته ورزشی درحال باروری و شکوفایی است.

وی برگزاری اردوی تیم ملی کشتی قم را فرصتی برای این رشته ورزشی در استان دانست و گفت: قم افتخار این را دارد که از وجود مربیان برجسته‌ای مانند روح الله میکائیلی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و عضو کمیته فنی مسابقات بین‌المللی جام تختی و همچنین سایر مربیان و پیشکسوتان که در کشور شناخته شده هستند برخوردار است.

منعم با اشاره به انتخاب سعید عباسی داور بین‌المللی قم به عنوان سرپرست فنی چهل و یکمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی و آزاد جام تختی گفت: این انتخاب نشان می‌دهد که این استان در عرصه داوری نیز حرف‌های زیادی در این رشته دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان قم افزود: به اهتزار در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین المللی افتخاری است که رسیدن به آن نیازمند تلاش مستمر و خستگی ناپذیر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها