تیزر محصول جدید لامبورگینی اسکادرا کورس

هیولایی در راه است (+عکس و فیلم)

اسکادرا کورس مسئول فعالیت‌های مسابقه‌ای لامبورگینی بوده و قرار است محصول جدیدی را معرفی نماید. به نظر می‌رسد این خودرو نسخه‌ای کاملاً ارتقا یافته از اوراکان با بدنه‌ای پیست محور است.
کد خبر: ۱۳۱۳۰۴۳

به گزارش جام جم آنلاین، در تیزر منتشر شده جزئیات زیادی قابل‌تشخیص نیست اما اسکادرا کورس تائید نموده این خودرو جدیدترین محصول موتور اسپورت بوده و تجربه سواری بی‌سابقه‌ای را ارائه خواهد نمود.

اوراکان دگرگون شده از چراغ‌ های جلوی نازک و چراغ‌های عقب مینیمالیستی سود می‌برد. گلگیرها پهن‌تر شده و ورودی‌ های هوای بیشتری روی بدنه دیده می‌شود. یک ورودی هوای روی سقف نیز هوا را به سمت محفظه پیشرانه هدایت می‌کند. بال بزرگی نیز در بخش عقب نصب شده که به این مورد باید دیفیوزری قابل‌توجه را نیز اضافه کرد.

هنوز مشخص نیست که لامبورگینی این خودرو را برای مسابقات در نظر گرفته یا خیر. ایتالیایی‌ها در حال حاضر اوراکان را برای رقابت‌های کلاس GT3 و سوپرتروفئو تولید می‌کنند.

از آنجایی که نیازی به رعایت قانون خاصی در مسابقات خود لامبورگینی نیست، احتمالاً این خودرو در همین رویداد حضور خواهد یافت زیرا اسکادرا کورس می‌تواند هر آنچه را که می‌خواهد تولید کند.

در ماه آوریل بود که اسکادرا کورس تولید چهارصدمین دستگاه از اوراکان مسابقه‌ای را جشن گرفت. نسخه سوپر تروفئوی این خودرو در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و یک سال بعد نیز نسخه GT3 پدیدار شد.

این خودرو سه پیروزی پیاپی در مسابقات ۲۴ ساعته دیتونا و دو پیروزی در مسابقات ۱۲ ساعته سبرینگ کسب کرده است.

سوپر تروفئوی کنونی حدود ۷۰ درصد اشتراک با اوراکان جاده‌ای دارد. تغییرات این مدل شامل استفاده از گیربکس سکونشئال، بهبود آئرودینامیک و برخی تغییرات در سیستم مدیریت پیشرانه است.

اسکادرا کورس همچنین روی اوراکان سوپر تروفئو اومولوگاتا کار کرده که نسخه جاده‌ای از مدل مسابقه‌ای است.

این خودرو دارای فیبر کربن در بیش از ۷۵ درصد بدنه بوده و همین موضوع باعث شده وزن خودرو ۴۳ کیلوگرم کمتر از اوراکان پرفورمنته باشد.

بدنه ارتقا یافته اوراکان سوپر تروفئو اومولوگاتا ۵۳ درصد داون فورس بیشتری نسبت به پرفورمنته تولید می‌کند.

پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی این خودرو خروجی ۶۳۰ اسبی و گشتاور ۵۶۵ نیوتون متری تولید می‌کند.

قدرت توقف نیز توسط ترمزهای کربن سرامیکی برمبو تأمین می‌شود. قیمت این هیولا ۳۲۷,۸۳۸ دلار می‌باشد.

 

هیولایی در راه است (+عکس و فیلم)

 

هیولایی در راه است (+عکس و فیلم)

 

هیولایی در راه است (+عکس و فیلم)

 

تعداد بازدید : 61

منبع: پدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها