کد خبر: ۱۳۲۶۹۶۳

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از پدال، لامبورگینی این اواخر روی غلتک بوده است. در واقع ایتالیایی‌ها به بهترین ۶ ماهه تاریخ خود اشاره کرده و روی موفقیت بزرگ خود در نیمه اول سال ۲۰۲۱ تأکید داشته‌اند. البته که اوروس پرفروش‌ترین محصول این برند بوده و به خانه ۲۷۹۶ نفر راه یافته است. بزرگ‌ترین بازار این برند آمریکا بوده و پس از آن نیز چین، هنگ‌کنگ و ماکائو قرار دارند.
میان این اخبار خوب یک خبر مهم منتشر شده و آن اینکه لامبورگینی در تابستان سال جاری میلادی و پس از معرفی آونتادور اولتیمائه اقدام به رونمایی از یک محصول جدید خواهد کرد.
اگرچه لامبورگینی تائید کرده اولتیمائه آخرین محصول ۱۲ سیلندر خالص این برند خواهد بود، اما درباره محصول جدید این برند که ظرف ماه‌های آینده معرفی خواهد شد نیز حدس‌هایی می‌زنیم. لامبورگینی قبلاً تائید کرده بود یک جفت محصول ۱۲ سیلندر را در سال جاری معرفی خواهد کرد و پس از اولتیمائه نوبت به محصول بعدی رسیده است.
باید دانست کانتاش افسانه‌ای امسال پنجاهمین سالگرد تولید خود را جشن خواهد گرفت و اینجاست که سؤالی پیش می‌آید: آیا لامبورگینی در حال توسعه محصولی برای گرامیداشت تولد کانسپت LP500 در سال ۱۹۷۱ است؟
منتظر محصول جدید لامبورگینی در تابستان امسال باشید!

اگر این‌گونه باشد خودروی جدید لامبورگینی می‌تواند دنباله‌روی میورا هامیج باشد که نسخه‌ای تولید محدود از لامبورگینی بود که سال ۲۰۱۶ و برای گرامیداشت تولید میورا معرفی گردید.
البته همه این اخبار در حد گمانه‌زنی بوده و چیزی تائید نشده است هرچند باید دانست لامبورگینی قبلاً ورود به عصر الکتریکی را تائید کرده و گفته که تا سال ۲۰۲۴ تمامی محصولات خود را هیبریدی کرده و در سال ۲۰۲۵ نیز یک خودروی الکتریکی معرفی خواهد کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها