رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک زن و دو مرد در پرونده موبایل‌ قاپی در محله نواب خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۲۸۴۹

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری سارقان حرفه ای در محله نواب، خبرداد.

سرهنگ موقوفه‌ای در تشریح خبر فوق اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره موبایل قاپی در سطح محله نواب، اکیپ های ویژه ای از تیم عملیات کلانتری نواب موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی، ماموران کلانتری 108 نواب با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ هایی از یک متهم را به دست آورده و پس از هماهنگی قضائی طی یک عملیات سه متهم شامل یک زن و 2 مرد را دستگیر کردند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس به جرم خود اعتراف کردند؛ تصریح کرد: نحوه کار متهمان به این صورت بوده که خانم سارق در قالب آرایشگر با شناسایی گوشی مالباختگان سریعا موضوع را به دو مرد سارق که با موتور سیکلت بیرون از آرایشگاه در کمین بودند اطلاع رسانی کرده و سارقان بلافاصله اقدام به سرقت موبایل مالباختگان می‌کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در این عملیات ۵٠ فقره موبایل قاپی توسط این باند کشف شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها