فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در این شب ها  از شبکه دوم سیما روی آنتن می رود و پیش بینی می شود با استقبال مخاطبان همراه شود.
کد خبر: ۱۳۱۰۹۴۴
هنوز معلوم نیست جواد جوادی در «بچه مهندس4» ازدواج می کند یا خیر!
سعید سعدی، تهیه کننده سریال «بچه مهندس» در خصوص تغییرات جدید در فصل چهارم این سریال، به جام جم آنلاین گفت: علی غفاری، کارگردان سه فصل از سریال «بچه مهندس» به دلیل ساخت فیلم سینمایی نتوانست گروه تولید این سریال را در این فصل هم همراهی کند و بنابراین احمد کاوری جایگزین ایشان شد که البته با گفت و گوهایی که بین شان صورت گرفت، این فصل هم در کمال دقت و صبر و در تداوم فصول قبلی به تولید رسید. همچنین همانطور که بارها در خبرها هم آمده محمدرضا رهبری جایگزین روزبه حصاری در نقش جواد جوادی شد که خیلی خوب با آن ارتباط برقرار کرد و از عهده اش به درستی برآمد. 

او درباره سبک داستان و ساختار این فصل از سریال توضیح داد: در این فصل هم کماکان شاهد اتفاقاتی هستیم که برای شخصیت جواد جوادی رخ می دهد و البته هنوز معلوم نیست که بالاخره جواد در پایان این فصل ازدواج می کند یا نه! چون فیلمبرداری سریال هنوز به اتمام نرسیده. تصمیم گیری اینکه در پایان سریال ازدواجی رخ بدهد یا خیر، به هیچ وجه منوط به بازخورد یا نظر مردم در قسمت های ابتدایی پخش نیست. چون قطعا مردم دلشان می خواهد جوادی به دختری که دوست دارد برسد، اما نهایتا باید ببینیم که تصمیم نویسنده سریال چیست و در روزهای باقیمانده فیلمبرداری چه اتفاقاتی رخ می دهد.  

سعدی که در کارنامه خود تهیه فیلم های سینمایی چون «مغزهای کوچک زنگ زده»، «خشم و هیاهو»، «50 قدم آخر» و «گیلانه»  را دارد، در ادامه درباره اینکه آیا باید منتظر ساخت فصل های بعدی این سریال هم بود یا نه؟ خاطرنشان ساخت: هنوز مشخص نیست که ساخت سریال «بچه مهندس» به فصل 5 هم کشیده می شود یا خیر، اما در مجموع ما با ساخت این سریال تمام تلاشمان را کردیم که به جوان های کشورمان این انگیزه را بدهیم که با کوشش و پشتکار می توانند در انجام خواسته هایی که شاید به ظاهر رویا باشد موفق باشند. تنها لازم است خودشان را باور داشته باشند و به تواناهایشان تکیه کنند.

این تهیه کننده در پایان تاکید کرد: این سریال صرفا برای ماه مبارک رمضان تولید نشده و به دلیل بازخوردها و رضایت مخاطبان است که در این ماه از شبکه دوم سیما پخش می شود. «بچه مهندس4» با فازهای گذشته بسیار متفاوت است و از نظر زمان اندک تولید، پروداکشن و سایر موارد از فصل های پیشین مشکل تر بود. در این فصل بالاجبار به صورت دو شیفت تصویربرداری را انجام می دادیم و احمد کاوری، به عنوان کارگردان با همتی بلندی که داشت در هر دو شیفت تمام و کمال حضور داشت. ایشان برای این سریال شاید روزی 2-3 ساعت بیشتر استراحت نداشت و جا دارد در اینجا از تمام عزیزانی که در تولید این کار از جان و دل زحمت کشیدند تشکر کنم.
 
 
منبع: ساناز قنبری - روزنامه نگار / جام جم آنلاین 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها