فصل چهارم سریال «بچه مهندس» با وجود برخی تغییرات در بازیگران و عوامل در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دوم سیما روی آنتن خواهد رفت.  
کد خبر: ۱۳۰۹۶۱۸
از روزبه حصاری تا محمدرضا رهبری
به گزارش جام جم آنلاین، چندی پیش سعید سعدی، تهیه کننده سریال «بچه مهندس» دستمزد غیر متعارف روزبه حصاری بازیگر نقش جواد جوادی در فصل دوم و سوم این سریال را دلیل حذف او از سری جدید این پروژه عنوان کرد و بعد از مدتی جایگزینی محمدرضا رهبری در این نقش قطعی و اعلام شد. بازیگری که به لحاظ چهره و سن و سال شباهت نسبی قابل قبولی با حصاری داشت و در بین سایر کاندیدای این نقش، مقبول ترین گزینه به شمار می رفت.  

محمدرضا رهبری که تجربه بازی در آثاری چون میوه ممنوعه، عبور از پاییز، به کجا چنین شتابان، دولت مخفی، آخرین بازی، دوردست ها، پرستاران و دولت مخفی را در تلویزیون دارد، به تازگی در سریال جدید شبکه نمایش خانگی «دادزن» (به کارگردانی سیامک خواجه وند و تهیه کنندگی محمد شهبازی) نقشی متفاوت را بازی کرده است. 
 
البته رهبری بازی مقابل دوربین را نه از بازیگری بلکه از اجرا آغاز کرده و همان تسلط بر اجرا در برنامه «موج نو تاکسی» در سال 84 بود که دو سال بعد از آن حسن فتحی او را به عنوان بازیگر نقش سینا، پسر کوچک حاج یونس فتوحی با بازی علی نصیریان انتخاب کرد.

از سویی دیگر گفته می شود روزبه حصاری که با فصل سوم سریال «بچه مهندس» به شهرت رسیده، برای بازی در فصل چهارم این مجموعه حقوق ماهی ۲۰۰ میلیون درخواست کرده و این در حالی است که ابتدای پروژه با تهیه کننده سریال بر سر عدد ۴۰ میلیون تومان به توافق رسیده بوده! و تمام اینها به قول سعدی، تهیه کننده این سریال وقتی غیر متعارف می‌شود که دستمزد حصاری برای فصل قبل حدود ۷ میلیون تومان در ماه بوده است!

به هر حال باید قبول کرد که وقتی پول در میان باشد دیگر خیلی از مناسبات نادیده گرفته می شود و تا به امروز هیچ تغییر و تحولی نتوانسته مانع ادامه ساخت پروژه ای شود. «بچه مهندس 4» هم با تمام این تفاسیر ساخته شد و اکنون جزو سریال هایی است که در فهرست سریال های تدارک دیده شده برای ماه رمضان به چشم می خورد. حالا باید منتظر ماند و دید که این سریال با ترکیب بازیگران جدیدش تا چه اندازه می تواند در جلب نظر تماشاگران موفق عمل کند، اما آنچه روشن است این است که نقش آفرینی محمدرضا رهبری در این مجموعه و در کنار بازیگرانی چون ثریا قاسمی، مهشید جوادی، فرهاد قائمیان، کریم باقری، عبدالرضا اکبری، نسیم باقریان، عباس جمشیدی فر، شیوا خسرو مهر و... طرفدارانش را هیجان زده خواهد کرد.   
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها