مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری خبر داد

آغاز به کار سامانه یکپارچه‌سازی ماشین‌آلات سازمان پسماند در تبریز

 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از آغاز بکار سامانه یکپارچه‌سازی اطلاعات و آمار ماشین‌آلات شهرداری تبریز از ۱۶ فروردین و با ابلاغیه شهردار تبریز خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۹۴۹۲

 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از آغاز بکار سامانه یکپارچه‌سازی اطلاعات و آمار ماشین‌آلات شهرداری تبریز از ۱۶ فروردین و با ابلاغیه شهردار تبریز خبر داد.
علیرضا اصغری با اشاره به عملکرد این سامانه، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ و مطابق بخشنامه شهرداری، هیچ کسی در خصوص ماشین آلات و خرید و تعمیر و تجهیزات به صورت سلیقه‌ای و جزیره‌ای عمل نمی‌کند و تمامی امور از طریق سامانه و اخذ نظرات کارشناسی انجام خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: کارشناسان سازمان پسماند، فروشگاه‌ها و تعمیرگاه‌های مشخصی را در سطح شهر شناسایی کرده‌اند که به ارائه خدمات به ماشین‌آلات خواهند پرداخت.
وی، با اشاره به تسری سامانه یکپارچه ماشین‌آلات شهرداری تبریز به پیمانکاران، اعلام کرد: این موضوع را به پیمانکاران مجموعه شهرداری نیز تسری داده‌ایم و کارکرد تجهیزات، طول عمر استهلاک و نیاز مجموعه ارزیابی شده و هر سه ماه یک بار نیز خرید انجام خواهد شد.
اصغری با اشاره به نصب ردیاب به ماشین‌آلات سازمان پسماند شهرداری تبریز، تصریح کرد: در این راستا می‌توان رصد کاملی از عملکرد ماشین آلات داشته باشیم و در کنار آن، ویژگی مهم این اقدام خاکبرداری پروژه‌های عمرانی است که نیازی به واگذاری به پیمانکاران ندارد.
وی با اشاره به مزایای سامانه یکپارچه‌سازی ماشین‌آلات، تصریح کرد: این نرم افزار با هدف رفع مشکلات ماشین‌آلات شهرداری و تامین امنیت آن‌ها راه اندازی شده است که مدیرعامل سازمان پسماند، مدیر ماشین آلات مناطق، مدیر ماشین آلات سازمان، و کارشناسان فنی در مناطق دسترسی به این سامانه دارند.
وی افزود: برای مراجعه راحت تر ماشین آلات، شهر را به چهار قسمت تقسیم کردیم و از این طریق اقدام خواهیم کرد.
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز گفت: جرایم خودروها و تحویل‌ها که قبلا به اشخاص تحویل داده می‌شد، درج بیمه‌ها، عهده دار ماشین آلات و محل فعالیت آن‌ها، تبت اطلاعات ماشین آلات و عدم اتلاف زمان در تهیه گزارش برای شورای شهر یا شهرداری، از مهمترین مزایای سامانه یکپارچه‌سازی ماشین‌آلات شهرداری تبریز است.
به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، وی عنوان کرد: این نرم افزار که از امروز آغاز به کار خواهد کرد، موجب پیشرفت امور و بهره وری بیشتر از ماشین آلات سازمان پسماند خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها