ب‌ام‌و M8 کامپتیشن ادیشن پیت لین

جواهری بسیار کمیاب! (+تصاویر)

ب‌ام‌و X6 M کامپتیشن با دوپینگ جی پاور

هیولای ترسناک! (+تصاویر)

ب‌ام‌و در سال ۲۰۰۷ و با معرفی X6 نسل اول بازار کراس اوورهای کوپه را راه انداخت. هم‌اکنون و حدود ۱۴ سال بعد X6 در سومین نسل خود قرار داشته و عملکرد بسیار خوبی هم دارد. این در حالی است که رقبایی همچون مرسدس بنز GLE کوپه و آئودی Q8 در بازار حضور دارند.
کد خبر: ۱۳۰۵۱۹۴

به گزارش جام جم آنلاین، گل سرسبد خانواده X6 با پسوند M کامپتیشن شناخته می‌شود. در دل این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو قرار داشته که قدرت ۶۲۵ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری تولید می‌کند.

این قدرت به خودی خود کاملاً پاسخگوی نیازهای مالکان بوده اما خب جی پاور به عنوان یکی از مشهورترین تیونرهای بازار اقدام به عرضه پکیج تیونینگی کرده که قدرت این پیشرانه را به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.

با پرداخت ۲۴۹۵ یورو در آلمان که هزینه نرم‌افزار پرفورمنس است شما شاهد قدرت ۷۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری خواهید بود.

به این ترتیب قدرت و گشتاور X6 M کامپتیشن جی پاور به ترتیب ۷۵ اسب بخار و ۱۰۰ نیوتون متر افزایش می‌یابد.

در پکیج مرحله ۲ شاهد نرم‌افزار پرفورمنس متفاوت با قیمت ۳۴۹۵ یورو خواهید بود. به این مورد باید سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ و خروجی‌های اسپورت را نیز اضافه کرد. قدرت این مدل به ۷۵۰ اسب بخار و گشتاور به ۹۰۰ نیوتون متر رسیده است.

نهایتاً به خروجی ۸۰۰ اسبی و گشتاور ۹۵۰ نیوتون متری می‌رسیم که با نرم‌افزار پرفورمنس ۴۵۹۵ یورویی، توربوشارژر ۵۹۵۰ یورویی و سیستم اگزوز و خروجی‌های جدید به دست می‌آید.

به موارد بالا می‌توانیم برنامه‌ریزی دوباره نرم‌افزار گیربکس، کاهش ارتفاع خودرو، بهینه‌سازی صدای اگزوز و رینگ‌های ۲۳ اینچی جدید را نیز اضافه کنیم که در دسترس مالکان هستند.

هیولای ترسناک! (+تصاویر)

هیولای ترسناک! (+تصاویر)

هیولای ترسناک! (+تصاویر)

 

منبع: پدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها