به گزارش جام جم آنلاین، این خودرو، بامو M8 کامپتیشن ادیشن پیت لین نام داشته اما باید دانست این خودرو فقط در بازار خودروی سوئیس و لیختناشتاین عرضه خواهد شد.
مورد بعدی اینکه باواریایی ها تنها ۱۰ دستگاه از این خودرو را تولید خواهند کرد که ۷ دستگاه بر پایه نسخه چهار درب گرن کوپه شکل گرفته و ۳ نمونه دیگر بر پایه مدل کابریولت خواهند بود.
رنگ سفارشی بامو که این بار نقرهای هاکنهایم متالیک است با رینگهای ۲۰ اینچی فورج کاری شده M پرفورمنس هماهنگی بسیار خوبی دارند.
این رینگها بسیار شبیه رینگهای بکار رفته در M3 و M4 جدید هستند. این رینگها دارای ظاهر خاکستری مات هستند و تکمیل کننده آنها نیز چندین قطعه فیبر کربنی بدنه از دیفیوزر گرفته تا آینهها و جلوپنجره کلیوی شکل میباشد. کربن بیشتری را میتوان در بخشهایی همچون درپوش باک سوخت و پوشش پیشرانه مشاهده کرد.
داخل کابین نیز دنیای دیگری است چراکه صندلیهای جدید M کربن با تریم نارنجی صخیر و مشکی نصب شدهاند.
همچنین یک پلاک کوچک در جلوی کنترلر iDrive نصب شده که نشان دهنده شماره تولید خودروست. پدالهای کربنی روی فرمان به همراه تریم کربن بیشتر تکمیل کننده کار هستند.
از نظر پرفورمنس همچنان شاهد قدرت ۶۱۷ اسب بخاری مشابه مدلهای استاندارد کامپتیشن خواهید بود اما به لطف سیستم ترمز M میتوان بارها و بارها از حداکثر قدرت پیشرانه استفاده کرد.
اولین نسخه از M8 کامپتیشن ادیشن پیت لین این ماه در دوسلدورف به نمایش گذاشته خواهد شد هرچند فعلا قیمت آن اعلام نشده است. البته خود ما بامو M5 CS را ترجیح میدهیم.
منبع: پدال
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد