پلیس پایتخت در جست‌وجوی پنج مرد است که طی ۴۸ساعت به سه خانه در غرب تهران دستبرد مسلحانه زده و طلا و دلار به سرقت بردند.
کد خبر: ۱۳۰۲۸۸۴

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، شامگاه چهارشنبه هشتم بهمن امسال مردی که ساکن غرب تهران بود در تماس با پلیس ۱۱۰ از حمله دزدان مسلح به خانه‌اش خبر داد.

با حضور مأموران در محل و بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد، زمانی که صاحبخانه حضور نداشته، دو سارق مسلح با تخریب در وارد خانه شده و بعد از سرقت دلار، سکه و جواهر که ارزش ۳۰۰ میلیون تومانی داشته از خانه بیرون آمده و همراه سه همدست دیگر خود که در خودرو بودند، فرار کردند.

مأموران در جست‌وجوی سارقان مسلح بودندکه ۴۸ ساعت بعد، مردی دیگر در غرب تهران به پلیس خبرداد دو مرد، مسلحانه وی را به مرگ تهدید کرده و بعد دلار، طلا و جواهرات گران‌قیمت را که در گاوصندوق خانه‌اش بوده، دزدیده‌اند.

مأموران برای بررسی ماجرا به خانه شاکی رفتند و از او تحقیق کردند که گفت: خانواده‌ام در خانه مادرم بودند. از محل کار به خانه آمدم تا لباس‌هایم را عوض کنم و نزد آنها بروم. وقتی چراغ را روشن کردم، با دو مرد مسلح روبه‌رو شدم. مرا به مرگ تهدید کرده و به‌زور کلید گاوصندوق را گرفتند. هر چه دلار و طلا و جواهر در آن بود را دزدیدند و در کیسه‌ای ریختند و فرار کردند.

بررسی دوربین‌های مداربسته خانه شاکی نشان داد، دزدان مسلح همان سارقان تحت تعقیب هستند.
۳۰دقیقه از این سرقت گذشته بود که در همان حوالی پلیس با سرقت مشابهی روبه‌رو شد.

زمانی که مأموران به خانه دیگر رفتند و با تحقیق از شاکی پی بردند که او نیز تاجر و بازاری بوده که به‌محض ورود به خانه با دو سارق مسلح روبه‌رو شده که یکی از آنها سلاحش را روی شقیقه وی گذاشته و دیگری با گرفتن کلید گاوصندوق طلا، دلارو سکه‌های موجود در خانه‌اش را دزدیده و با کمک سه همدست دیگرشان گریخته‌اند.

با توجه به این‌که هر سه این سرقت‌ها از سوی اعضای یک باند مسلح رقم خورده بود، پرونده‌ای در دادسرای ناحیه۳۴تهران تشکیل شد و برای ادامه تحقیقات و دستگیری این باند مسلح فراری در دستور کار مأموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها