حوادث بین الملل؛ جورجیای آمریکا

شلیک ناپدری به کودک یک ساله

مرگ دختر ۳ساله به‌خاطر سوختگی با آب‌ جوش، پلیس را در برابر معمایی پیچیده قرار داد و ناپدری و مادر این کودک با دستور قضایی بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۳۰۲۴۲۸

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، یکشنبه پنجم بهمن امسال یکی از مسوولان بیمارستانی در شهرستان فریدونکنار با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از مرگ دختری ۳ساله که چند روز به دلیل سوختگی در بیمارستان بستری بود، خبر داد.

با حضور ماموران مشخص شد، ناپدری این کودک او را به بیمارستان رسانده و بعد که متوجه وخامت حال کودک شده وی را در آنجا رها و فرار کرده است.

در ادامه مادر و ناپدری کودک دستگیرشده و مادر جوان در جریان تحقیقات پلیسی گفت: شوهرم سابقه‌دار است و شیشه مصرف می‌کند.

بیست روز قبل با او ازدواج کرده و به خانه‌اش رفتیم. او رفتار خوبی با دخترم نداشت و چند روز قبل وقتی از خواب بیدار شدم اثری از دخترم نبود و وقتی سراغ او را گرفتم، شوهرم ادعا کرد او را به خانه دوستش برده تا با بچه‌های او بازی کند. سه روز از غیبت دخترم گذشته بود که با حضور ماموران در خانه متوجه مرگ دخترم بر اثر سوختگی شدم.

ناپدری دختر خردسال هم در تحقیقات گفت: دختر خردسال به‌تنهایی به حمام رفته بود که آب‌جوش روی او ریخت و دچار سوختگی شدید شد. به‌خاطر این‌که احتمال می‌دادم همسرم مرا مقصر بداند، بدون این‌که به او بگویم دختر بچه را به بیمارستان رساندم. بررسی‌های پلیسی نشان داد، ناپدری معتاد پیش از این هم با آبجوش بدن این کودک را سوزانده بود.

با دستور قضایی مادر و ناپدری این کودک خردسال در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات از آنها برای رازگشایی از این جنایت ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها