آشنایی با خواص باور نکردنی گل قاصدک

خواص اعجازآور قاصدک هایی که فوت می کنیم !

فرماندار باغملک در خصوص مشاهده موارد ابتلا به هپاتیت A در میان اهالی روستای لالب از توابع این شهرستان توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۱۳۰۱۸۲۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، محمد نجاتی‌پور با اشاره به ابتلای برخی از اهالی روستای لالب شهرستان باغملک به هپاتیت A، اظهار کرد: متاسفانه در یک ماه گذشته مواردی از هپاتیت A در روستای لالب از توابع دهستان منگشت در بخش مرکزی باغملک مشاهده شده است.
 
وی با بیان اینکه این روستا حدود ۵۰۰ خانوار جمعیت دارد، افزود: در یک ماه گذشته، ۱۷ نفر از اهالی این روستای پرجمعیت به هپاتیت A مبتلا شده‌اند که از این موارد، تعدادی بستری شدند. اکنون نیز دو سه نفر از مبتلایان در بیمارستان شهید طباطبایی باغملک بستری و تحت درمان هستند.
 
فرماندار باغملک بیان کرد: به محض مشاهده اولین مورد ابتلا به این بیماری، تیم واکنش سریع بهداشت شهرستان در روستا حضور پیدا کرد و در حال حاضر نیز روزانه در محیط حضور دارد. یک تیم بهداشت نیز از مرکز بهداشت استان خوزستان برای ارزیابی به روستا اعزام شده و اقدامات لازم را انجام داده است.
 
نجاتی‌پور گفت: در حال حاضر مشکل وجود دارد و چند نفر همچنان بستری هستند اما اقدامات زیادی در این راستا انجام شده است.
 
وی بیان کرد: کلرسنجی روزانه در حال انجام است و آب شرب، مطلوب و سالم بوده و مشکلی نداشته است. جداول روستا نیز لایروبی و شیر آهک‌پاشی انجام شده است.
 
فرماندار باغملک گفت: همچنین تا اطلاع ثانوی مدارس تمام مقاطع تعطیل شده‌اند و برای تمام گروه‌های زیر ۱۶ سال نیز تقاضای انجام واکسیناسیون هپاتیت A کرده‌ایم.
 
نجاتی‌پور که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: اقدامات دیگر از قبیل بیماریابی خانه به خانه و آموزش بهداشت فردی در حال انجام است اما در یکی دو روز گذشته مواردی از ابتلا به این بیماری داشته‌ایم. امیدواریم اوضاع را بیشتر کنترل کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها