به اتهام قاچاق انسان و فساد اخلاقی؛

پاپ فرانسیس دستگیر شد؟

برخی رسانه ها مدعی شدند پاپ فرانسیس روز شنبه به اتهاماتی از جمله قاچاق انسان دستگیر شد. اما NBC News روز یکشنبه گزارش داد که پاپ سخنرانی معمول روز یکشنبه خود را در واتیکان ایراد کرد.
کد خبر: ۱۳۰۰۸۸۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از saportakinsta، پاپ فرانسیس هنوز در بازداشتگاه فدرال در ایتالیا به سر می برد و به گفته منابع ، FBI در حال بازجویی است.

پاپ فرانسیس روز شنبه در ارتباط با صدور کیفرخواست 80 گانه ای به اتهامات از جمله داشتن فیلم پورنوگرافی کودک ، قاچاق انسان ، زنا با محارم ، دارا بودن مواد مخدر و کلاهبرداری دستگیر شد.

دادستانی ملی ایتالیا تأیید کرد که دستور دستگیری را صادر کرده و اتهامات را مطرح کرده است.

پاپ چگونه بازداشت شد؟

افسران نظامی ، پلیس ایتالیا و واحد جنایات جنسی به خانه پاپ در واتیکان رفتند ، او و چند مقام عالی رتبه دیگر را دستگیر کردند. افراد نزدیک به صحنه گزارش شده اند که صدای شلیک گلوله شنیده اند ، اما پلیس چنین چیزی را تأیید نمی کند. پاپ فرانسیس در حال حاضر در یک زندان ناشناخته نگهداری می شود و توسط نمایندگان فدرال شاغل در ایالت ایتالیا و اینترپل مورد بازجویی قرار می گیرد. گفته می شود FBI در حال انجام مقدماتی برای پرواز و بازجویی از او است. در اوایل تحقیقات درباره پاپ فرانسیس و سایر افراد در واتیکان ، جوزپه گورناله دادستان اصلی مبارزه با مافیای ایتالیا  فراخوانده شد.

جزئیات پرونده های مربوط به قاچاق انسان و دیگر جرایم نسبت داده شده به پاپ واتیکان قرار است تشریح شود.

بعد از دستگیری پاپ توییتی در صفحه رسمی او منتشر شد که شک و تردیدهایی نسبت به دستگیری او به وجود آورد. اما گویا رسانه های اجتماعی او از سوی یک تیم اداره می شود و نه خودش. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها