پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: ترافیک در سه محور مواصلاتی نیمه سنگین و ۱۲ محور مواصلاتی نیز به دلیل شرایط جوی یا عملیات عمرانی مسدود است.
کد خبر: ۱۳۰۰۷۲۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین  کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محدوده گرمدره  و در محور شهریار - تهران و بالعکس در اکثر مقاطع گزارش شده است
براساس این گزارش، محورهای دارای مسدودیت شریانی،  شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر و محورهای دارای انسداد فصلی شامل شمشک - دیزین،  اولنگ - شاهرود،  سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان،  سروآباد - پاوه،  وازک - بلده و پونل - خلخال است.
 
 جاده هراز به علت انجام تعمیرات در تونل وانا از ساعت ۲۱ تا ۶ صبح مسدود می شود و مسیرهای جایگزین از محور فیروزکوه و آزاد راه تهران شمال و جاده چالوس معرفی اعلام شده است،  جاده شوشتر اهواز به علت عملیات عمرانی روم آسفالت نیز از امروز ساعت ۷ تا ۱۶ مسدود و مسیر جایگزین جاده شوشتر سه راهی و ملاثانی و بالعکس معرفی می شود.
 
استان مازندران، محور چالوس، حدفاصل کیلومتر ۵ تا ۱۵ (مرزن آباد تا دزدبن) به دلیل انجام عملیات ترانشه برداری از ساعت هشت صبح تا ۱۷ و از خ ۸ دی ماه تا ۱۲ اسفند ماه، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه، محور فوق در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.
 
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است. در سایت www.rahvar۱۲۰.ir نیز آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها