پسر شیشه‌ای که در توهم خیالی مادرش را شیطان دیده بود با ضربات چاقو به قتل رساند.
کد خبر: ۱۲۹۹۱۶۸

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان؛ عقربه‌ها ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه چهارشنبه ۳۰ بهمن سال ۹۸ بود که ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو در جریان قتل یک زن در خانه اش قرار گرفتند و تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس واحدی از شعبه ۱۱ دادسرای امور جنایی برای تحقیق پای در محل گذاشتند.

اعتراف پسر شیشه‌ای به قتل مادرش در تهران / می‌خواستم در یخچال منجمدش کنم!

مادرکشی از سوی پسر جوان

کارآگاهان با حضور در صحنه جرم با جسد زن ۷۰ ساله‌ای روبرو شدند که در کنار یخچال روی زمین افتاده بود و این در حالی بود که وسایل داخل یخچال روی زمین ریخته شده بود مشخص شد قاتل قصد داشته جسد را داخل یخچال قرار دهد، اما موفق به این کار نشده است.

ماموران در این شاخه از تحقیقات به پسر ۴۷ ساله که از ۲۵ سالگی اعتیاد به مواد مخدر دارد مشکوک شدند و در بررسی‌ها مشخص شد که این پسر جوان ۱۵ سال قبل به خاطر اعتیادش پدرش را به باد کتک گرفته و او را فلج کرده است و در ادامه پدر این جوان به کام مرگ فرو رفته، اما پسر جوان پس از انتقال به زندان با رضایت خانواده اش آزاد شده است.

 

دستگیری پسر شیشه‌ای در قتل مادر

کارآگاهان در ادامه تحقیقات اطلاع پیدا کردند هومن ۶ روز قبل از کمپ ترک اعتیاد بیرون آمده و دوباره درگیری هایش را با خانواده اش شروع کرده است و همین کافی بود تا فرضیه قتل مادر خانواده به دست هومن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

۳ ساعت از تحقیقات پلیسی در صحنه جرم گذشت و ماموران موفق شدند هومن را در خیابان ۲۲ بهمن و در حالیکه چاقو به دست داشت دستگیر کنند.

هومن در اعترافاتش گفت: در حمام خانه بودم که ناگهان شیطان به سراغم آمد و تهدیدم کرد، شیطان مرا تهدید کرد و مرا به نبرد دعوت کرد و گفت که یا من تو را می‌کشم یا تو مرا می‌کشی و سپس به سمت من حمله کرد و پس از زخمی شدنم به دنبالش رفتم و در آشپزخانه با چاقو ضرباتی به شیطان زدم و وقتی به خودم آمدم دیدم مادرم را کشته ام.

وی افزود: تصمیم داشتم جسد مادرم را داخل یخچال قرار دهم و منجمدش کنم تا بعدا او را به سردخانه منتقل نکنند، اما در کارم موفق نبودم و تصمیم به فرار گرفتم.

هومن برای بررسی صحت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد و کمیسیون پزشکی قانونی پس از انجام معاینات پزشکی اعلام کردند او در زمان قتل مسئول کار‌های خود نبوده و باید در بیمارستان بستری شود.

بنا بر این گزارش، با توجه به نظریه پزشکی قانونی که هومن در زمان قتل هیچ اراده‌ای از خود نداشته قرار منع تعقیب صادر و متهم برای درمان به مراکز روانپزشکی منتقل خواهد شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها