اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی ابعاد نمایشگر گوشی‌های جدید تاشو سامسونگ را فاش کرد.
کد خبر: ۱۲۹۷۲۸۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،بر اساس اطلاعات منتشر شده گوشی Samsung's Galaxy Z Fold3 از نمایشگر کوچک‌تری نسبت به گوشی Samsung's Galaxy Z Fold2 استفاده می‌کند و علت آن نیز به دلیل اضافه شدن محلی برای قرارگیری قلم S Pen در شاسی این گوشی است؛ گفتنی است که این گوشی اولین گوشی هوشمند تاشو جهان با پشتیبانی از قلم لمسی خواهد بود.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد صفحه داخلی گوشی Z Fold3 اندازه‌ای در حدود ۷.۵۵ اینچ خواهد داشت این در حالی است که نسخه قبلی این گوشی در اندازه ۷.۵۹ اینچ طراحی شده بود. صفحه نمایش خارجی گوشی Z Fold 3 نیز در اندازه ۶.۲۱ طراحی شده است این در حالی است که نسخه قبلی این گوشی در اندازه ۶.۲۳ طراحی شده و در نمایشگر خارجی نیز شاهد کاهش اندازه هستیم.

گوشی جدید تاشو سامسونگ

استفاده از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در گوشی‌های تاشو سامسونگ

گفتنی است که شرکت سامسونگ احتمالا دو گوشی تاشو را وارد بازار خواهد کرد که یکی از آن‌ها Z Flip 3 و دیگری Z Flip Lite خواهد بود و هر دو این گوشی‌ها از نمایشگر با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز استفاده خواهند کرد و صفحه نمایش هر دو گوشی نیز از فناوری LTPO استفاده خواهند کرد. گفتنی است که احتمال دارد خانواده Z Flip یک نسخه پرش داشته باشند چرا که شرکت سامسونگ Z Flip 2 را عرضه نکرده است و احتمالا برای یکی شدن نام گوشی‌های تاشو سامسونگ باید شاهد عرضه نشدن نسخه دوم گوشی Flip 2 باشیم.

تمامی این اطلاعات از یکی از عوامل رسمی شرکت سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است، گفتنی است که اطلاعاتی در فضای مجازی مبنی بر فعالیت شیائومی روی یک گوشی تاشو با دو لولا در فضای مجازی منتشر شده است که در صورت صحت داشتن باید شیائومی را رقیب سرسخت سامسونگ در حوزه گوشی‌های تاشو اعلام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها