فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری ۳ نفر از گردانندگان یک سایت کلاهبرداری با گردش حساب بانکی ۴۵ میلیارد ریال در تحقیقات تخصصی پلیس این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۵۰۱۱
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، علی‌اکبر عیسی آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: مأموران پلیس فتا این شهرستان در طی رصدهای سایبری، فعالیت یک سایت غیرمجاز که به روش‌های مجرمانه از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد را مورد پایش قرار دادند.
 
گردانندگان سایت کلاهبرداری با ۴۵ میلیارد ریال گردش مالی در ساوه دستگیر شدند
وی افزود: در روند بررسی‌های تخصصی بر نوع فعالیت این سایت، مصادیق مجرمانه متعددی از گردانندگان این سایت که از ناآگاهی و طمع برخی افراد سوءاستفاده می‌کردند، به دست آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: با بررسی‌های تخصصی مأموران پلیس فتا، سه نفر از گردانندگان این سایت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر شدند.
عیسی آبادی خاطرنشان کرد: با تلاش‌ شبانه‌روزی و بی‌وقفه کارشناسان پلیس فتا شهرستان ساوه، سامانه‌های رایانه‌ای متهمان مذکور توقیف و تعدادی از کارت‌های بانکی که متعلق به افراد مختلف بود، نیز از آنان کشف شد.
وی با اشاره به گردش ۴۵ میلیارد ریالی حساب بانکی افراد دستگیرشده، گفت: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها