شیائومی به زودی از پرچمداران سری می 11 رونمایی خواهد کرد. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، عکس‌های واقعی از پنل پشتی می 11 فاش شده که چیدمان دوربین آن را به خوبی نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۹۴۴۱۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،هفته گذشته رندر‌هایی از می 11 پرو به اشتراک گذاشته شد که چیدمان عجیب دوربین پنل پشتی آن را نشان می‌داد. اکنون به فاصله‌ کوتاهی، یکی از کاربران شبکه اجتماعی چینی «ویبو» تصاویری واقعی از می 11 منتشر کرده است.

عکس‌ها به شکلی گرفته شده که در نگاه اول به نظر می‌رسد عکاس به صورت پنهانی قصد تصویربرداری از این گوشی هوشمند جدید را داشته است. هرچند این شک در ذهن ایجاد می‌شود که عکاس عمدا به این شکل عکس گرفته است. در هر صورت، منبع منتشر کننده تصاویر ادعا می‌کند که تصاویر در حین تهیه تیزر تبلیغاتی لو رفته‌اند.

با توجه به تصاویر لو رفته، چیدمان دوربین پنل پشتی می 11 به خوبی قابل رویت است. به نظر می‌رسد می 11 از ماژول دوربین مربع‌ شکل بهره می‌برد که شامل دو حسگر بزرگ در یک طرف و یک حسگر کوچک‌تر در قسمت بالای فلش LED است.

مستندات مربوط به دریافت تاییدیه 3C چین نیز خبر از فناوری شارژ سریع 5 واتی می 11 می‌دهد. به علاوه به نظر می‌رسد ظاهرا باید منتظر پرچمدار بعدی شیائومی با بهره‌مندی از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 888 کوالکام باشیم.

براساس اطلاعات فاش شده قبلی نیزبه نظر می‌رسد می 11 از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، نمایشگر AMOLED با نرخ بروزرسانی 120 هرتز و باتری با ظرفیت 4780 میلی‌آمپرساعت بهره خواهد برد. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد ابعاد نمایشگر منتشر نشده است ولی احتمالا می 11 از نمایشگر 6 اینچی بهره خواهد برد.

هفته گذشته نیز رندرهایی از می 11 پرو منتشر شد که طراحی ماژول دوربین مستطیل شکل آن را با بهره‌مندی از دوربین چهارگانه نشان می‌داد.

در حالی که شیائومی به طور رسمی تاریخ رونمایی از می 11 را تایید نکرده است؛ گزارش‌های مختلفی خبر از رویداد رونمایی گوشی‌های سری می 11 قبل از پایان سال 2020 یا اوایل ژانویه 2021 می‌دهد.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها