پیام‌رسانی که در چند سال اخیر به شدت معروف شده، باگ‌هایی دارد که بهتر است آن ها را بدانید.
کد خبر: ۱۲۸۹۹۳۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناسان امنیت اطلاعات در مورد آسیب پذیری خطرناک در یک پیام رسان محبوب، هشدار دادند؛ پیام‌رسانی که همه کاربران آن  قادرند تمام پیام‌های خصوصی شما را برای دوستان خود ارسال کنند. کارشناسان، این مشکل را به عنوان  یک نقص جدی در پیام رسان «Go SMS Pro» معرفی کردند. این پیامرسان پرطرفدار بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود و نصب شده است.
 
جزئیات آسیب پذیری برنامه پیام رسان محبوب
 
 مقام امنیتی سایبری توضیح داد که پیامرسان Go SMS Pro، همه چت هایی را که از طریق آن ارسال می‌کنید بارگیری کرده و آن را به یک پیوند URL تبدیل می‌کند، که این موضوع اطلاعات شخصی شما را تهدید می‌کند زیرا پیام‌های شما بارگیری شده و در دسترس دیگر کاربران قرار می‌گیرد. شرکت Trustwave اظهار داشت که مشکل اصلی این پیامرسان این است که همه کاربران برنامه می‌توانند به عکس‌ها و فیلم‌ها دسترسی پیدا کنند و تمام داده‌ها را با استفاده از آن پیوندها در برنامه مورد معامله قرار دهند.
 
اگرچه شرکت Trustwave از ۱۸ آگوست گذشته ۴ بار با مقام مسئول برنامه برای آگاهی از این آسیب پذیری تماس گرفته، اما هیچ پاسخی دریافت نکرده  یا فقط با وعده از بین بردن این مشکل در به روز‌رسانی جدید، کاربران را به این برنامه ترغیب کرده‌اند. علی‌رغم تمام تلاش‌های سایت verge برای دستیابی به سرپرست برنامه، با ارسال پیامی از طریق ایمیل، آن‌ها فقط یک پیام ناموفق را مبنی بر اینکه «صندوق ورودی گیرنده پر است» دریافت کردند. باتوجه به این شراط به کاربران توصیه می‌شود برای حفظ اطلاعات شخصی، یک برنامه پیام رسان دیگر را جستجو کنند تا مشکل برطرف شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها