دستگاه ضدعفونی کننده آرن 19 و دیگر انواع ضدعفونی کننده های UV با استفاده از اشعه ماوراءبنفش می توانند تمام سطوح و محیط را ضدعفونی کنند و از شما در برابر ویروس ها و سایر میکروب های مضر محافظت کنند.
کد خبر: ۱۲۸۸۹۲۷

اما آیا آنها می توانند به شما در محافظت در برابر COVID-19 نیز کمک کنند؟ آنچه که کاملا مشخص است تا به امروز لامپ های UV بهترین وسیله برای ضدعفونی محیط و سطوح به شمار می روند، به همین جهت هم از این روش برای ضدعفونی کردن مراکز بیمارستانی اتاق های عمل و آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد چراکه بحث ضدعفونی در این مکان ها یک مسئله بسیار مهم محسوب می شود.

دستگاه ضدعفونی کننده آرن 19 چگونه کار می کند

بهترین روش ها برای محافظت از خود در برابر COVID-19 و سایر بیماری های مسری شستن مکرر دست ها، فاصله اجتماعی و استفاده از تجهیزات محافظت شخصی مناسب مانند ماسک می باشد، اما اگر می خواهید بازی احتیاطی خود را به مرحله بعدی برسانید که در این شرایط ضدعفونی سطوح بیشترین اهمیت را دارا می باشد، اگر شما با مزایا و ویژگی های نور ماورای بنفش آشنایی داشته باشید قطعا تمایل خواهید داشت از دستگاه ضدعفونی کننده آرن 19 برای ضدعفونی کردن منزل و یا محل کار خود استفاده کنید.

آیا نور UV باکتری ها را از بین می برد؟

نور ماوراءبنفش نوعی تابش الکترومغناطیسی است که به طور طبیعی از خورشید می آید و می توان آن را به صورت مصنوعی با لامپ های مخصوص ایجاد کرد.

سه نوع اشعه ماوراءبنفش وجود دارد UVB-UVA و UVC هیچ یک از آنها با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست اما در این میان UVC دارای کمترین طول موج می باشد که بین nm180-280 است همان طول موج لازم برای ضد عفونی و از بین بردن انواع ویروس و باکتری ها در محیط و از آنجایی که کروناویروس ازنظر ساختار دقیقاً شبیه ویروس سارس است می توانیم بگوییم که لامپ های UVC قطعا می توانند ویروس کرونا را از بین ببرند به همین جهت نیز امروزه لامپ های UVC قابل حمل مانند دستگاه ضدعفونی کننده آرن 19 امروزه جزو محصولات پرفروش قرار دارند.

دستگاه ضدعفونی کننده آرن 19 چگونه کار می کند

امروزه شما نیز می توانید از دستگاه ضدعفونی کننده سطوح ارن 19 برای منزل و یا محل کار خود استفاده کنید، با توجه به ابعاد مناسب و کوچک آرن 19 شما می توانید از آن در منزل، محل کار و یا به هنگام مسافرت از آن به راحتی استفاده کنید.

این تکنولوژی برای ضدعفونی کردن تمامی سطوح حتی وسایلی که نمی توان با استفاده از محلول های ضدعفونی آنها را ضدعفونی کرد استفاده نمایید دستگاه هایی به مانند، فرش، مبلمان، تلفن های همراه، کنترل تلویزیون، کیبورد، شیر آب، اسباب بازی و ...مناسب است این تکنولوژی بدون آسیب رساندن ‌به آنها می تواند به سرعت و به طور موثر عمل استریل کردن را انجام دهد.

لازم به ذکر است که دستگاه ضدعفونی کننده ارن 19 توانسته تمامی مجوزها و تاییدهای لازم را که می تواند عملکرد و ایمنی دستگاه را تایید کند کسب نماید و دارای مجوز از وزارت بهداشت می باشد، در ادامه لیست مجوز و تاییده هایی که Aren 19 توانسته دریافت کند قرارگرفته است، شما می توانید برای مشاهده مجوزها به سایت تجهیزگران www.tajhizgaran.com مراجعه کرده و یا جهت مشاوره خرید با شماره تلفن مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

تاییدیه و مجوزهای دستگاه ضدعفونی کننده آرن 19

دارای تاییدیه اداره کل تجهیزات پزشکی ایران
دارای تاییدیه عملکرد از انستیتو پاستور
دارای تاییدیه ایمنی الکتریکی IEC 60601
دارای تاییدیه تشعشع از سازمان انرژی اتمی
دارای تاییدیه GMP از شرکت TUV
دارای تاییدیه میزان اوزون تولیدی از مرکز ملی تاییدیه به صلاحیت ایران NACI
دارای تاییدیه سازگاری الکترومغناطیسی EMC
دارای گواهینامه ISO9001
دارای گواهینامه ISO13485

Aren 19 قابل استفاده در مکان های مختلف مانند:

دندانپزشکی
کافه و رستوران
پاساژ و مراکز عمومی
فروشگاه و هایپرمارکت‌ها
هتل و اماکن مسافرتی
خانه و ساختمان
محل کار
بیمارستان و مراکز درمانی مانند کلینیک‌ها، داروخانه و ...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها