کد خبر: ۱۲۸۲۸۹۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، موجود آبی‌رنگ و بامزه‌ای در حال بازگشت به خانه است اما ناگهان با دیدن یک پروانه به دنبال آن راه می‌افتد و وقتی به خود می‌آید که از خانه دور شده و نمی‌داند کجاست. تمام داستان بازی The Last Campfire را می‌توانیم در همین چند جمله خلاصه کنیم و این توانایی عجیب Hello Games است که چنین ایده‌ی ساده‌ای را به یک شاهکار تبدیل می‌کند.

معرفی بازی The Last Campfire؛ داستان بازگشت به خانه

شما نقش همین موجود را دارید که Ember‌ نام دارد و از ابتدای بازی سردرگم و تنها است. امبر می‌خواهد به خانه‌اش برگردد اما هرچقدر در جریان بازی جلوتر می‌رود، سوالاتش بیشتر می‌شوند چون نمی‌داند کجاست و به کجا باید برود. در تمام این مدت، امبر احساس می‌کند کسی در حال تماشای اوست که البته اشتباه هم نمی‌کند کسی واقعا او را دنبال می‌کند.

معرفی بازی The Last Campfire؛ داستان بازگشت به خانه

وقتی در ابتدای بازی از خواب بیدار می‌شوید اولین Campfire‌ را پیدا می‌کنید که یک روح مهربان در آن زندگی می‌کند. او برایتان توضیح می‌دهد که پادشاه جنگل راهتان را سد کرده و برای گذشتن از او باید اول به موجوداتی به اسم Forlon کمک کنید تا راهشان را پیدا کنند و به خانه برگردند. Forlonها در حقیقت امبرهایی هستند که گم شده‌اند، موجوداتی تنها‌ و ترسیده که بقیه آن‌ها را رها کرده اند تا در «مکانی بین مکان‌ها» بمیرند. شما تنها امبری هستید که می‌توانید نجاتشان بدهید چون بقیه به آن‌ها اهمیت نمی‌دهند.

در مدت بازی باید آن‌ها را به کار بگیرید تا چیزهایی را برایتان جابجا کنند،‌ پازل‌ها را حل کنند و راه را باز کنند. کنترلشان هم بسیار ساده است یا از کنترلر بازی استفاده کنید یا نقطه‌ای که مقصدتان است را لمس کنید تا همه به همان‌جا بروند.

اگر از حل کردن پازل‌ها لذت می‌برید، The Last Campfire می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد حتی گاهی جایزه حل کردن پازل هم یک پازل دیگر است! برای حل کردن بعضی از پازل‌ها هم مجبورید چندبار در مسیر بازی به عقب برگردید که باعث می‌شود بخش‌هایی از گیم‌پلی تکرار شود،‌ خبر خوب این است که تعداد این نوع پازل‌ها انگشت‌شمار است.

معرفی بازی The Last Campfire؛ داستان بازگشت به خانه

یکی دیگر از بخش‌های خوب گیم‌پلی گشت و گذار در اطراف است چون کاراکترهای فراوانی در این دنیای فانتزی وجود دارند که باید با آن‌ها ملاقات کنید. در هر منطقه گیاهان و جانوران جالبی پیدا می‌کنید که هر کدام سرشار از رمز و راز هستند.گاهی پا به مناطقی می‌گذارید که تاریک و شوم هستن و گاهی به جاهایی می‌روید که پرنور و زیبا هستند.

در طی بازی صدای راوی همراه شما است و برایتان توضیح می‌دهد چه اتفاقی در حال رخ دادن است، باید چه کار کنید و چطور داستان را جلو ببرید. وقتی صدای راوی با موزیک ملایم متن ترکیب می‌شود جذابیت بازی را دو چندان می‌کند. به طور کلی بازی The last Campfire با داشتن یک خط داستانی جذاب و طراحی گرافیکی زیبا تجربه‌ی لذت‌بخشی است که نباید از دستش بدهید. نسخه‌ی اندروید بازی هنوز برای سیستم‌عامل اندروید عرضه نشده اما با توجه به استقبال گسترده بازیکنان از نسخه iOS انتظار می‌رود به زودی شاهد حضور این بازی در موبایل‌های اندرویدی هم باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها