زین الدین زیدان در آستانه دیدار برابر بارسلونا مدعی شد که یک سال پیش نیز از اخراج او صحبت شده اما این مسائل اهمیتی ندارد و او به کارش ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۱۲۸۲۴۱۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فوتبالی، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا فردا عصر اولین الکلاسیکوی فصل 21 - 2020 را برگزار خواهند کرد. شاگردان زیدان در حالی پا به این مسابقه خواهند گذاشت که دو دیدار خانگی اخیر خود را با شکست برابر کادیز در لالیگا و شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا پشت سر گذاشتند. پس از این دو شکست بود که برخی رسانه‌ها مدعی شدند که مربی فرانسوی تنها دو بازی فرصت دارد تا شرایط را تغییر دهد در غیر این صورت اخراج خواهد شد. زیدان در کنفرانس خبری پیش از الکلاسیکو گفت: " این چیزی است که سال گذشته هم گفته شد، من آن را رد نمی‌کنم. چه چیزی تغییر کرد؟ سال گذشته هم همین بود. من باید کارم را انجام دهم و سایر مسائل بی‌مورد است. وقتی گل می‌خوریم به سختی می‌توانیم کنترل بازی را در دست بگیریم. بازی برابر تیم دفاعی برای ما سخت است اما در فوتبال فراز و نشیب هست و باید آن را پذیرفت. می‌خواهیم روی بازی فردا تمرکز کنیم و فراموش کنیم که چه اتفاقی رخ داده است. این شانس را داریم که شرایط را تغییر دهیم و این بازی خوب و خاصی برای انجام این کار است. "

      زیدان: سال پیش هم از اخراج من صحبت شده بود ولی اهمیتی ندارد

راموس در دیدار برابر شاختار غایب بود اما به نظر می‌رسد که در الکلاسیکو حضور خواهد داشت. زیدان در این باره گفت: " سرجیو رهبر و کاپیتان ماست اما ما هیچ ریسکی درباره او انجام نخواهیم داد. او ریکاوری خوبی داشته و همراه ما خواهد بود. هر بازیکن باید صد در صد آماده باشد و سرجیو این شرایط را دارد. "

الکلاسیکوی فردا اولین رویارویی رئال و بارسا بدون حضور تماشاگران خواهد بود که شرایط خاصی را در این بازی ایجاد می‌کند. مربی فرانسوی در این باره اظهار داشت: " ما می‌انیم که باید در یک ورزشگاه خالی بازی کنیم اما شرایط برای تمام تیم‌ها یکسان است. این الکلاسیکوی متفاوتی است اما هنوز هم الکلاسیکوست و همیشه خاص است. برای ما مهم است که آغاز خوبی داشته باشیم. علیرغم شرایط و ورزشگاه خالی بازی خوبی خواهد بود. "

بارسلونا در دیدار هفته گذشته خود با یک گل برابر ختافه شکست خورد اما زیدان اطمینان دارد که آنها بسیار خطرناک هستند. او گفت: " این بهترین راه برای تغییر شرایط است چون بازی مهمی داریم و بهترین بازی برای تغییر شرایط و موقعیت ماست. ما می‌خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم. شاید لحظات بدی وجود داشته باشد اما در آخر خوبی فوتبال این است که می‌توانی شرایط را تغییر دهی و این کاری است که ما می‌خواهیم انجام دهیم. بارسلونا همیشه قوی و جنگنده است و می‌داند چطور فوتبال خوبی را ارائه دهد. آنها همیشه می‌توانند کار را برای شما سخت کنند. می‌دانم فردا بازی سختی خواهیم داشت و این برای ما خوب است. "

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها