سرمربی تیم آتالانتا پس از برد پرگل شاگردانش اعلام کرد تیم آن‌ها نیاز داشته تا قدرتمند شروع کند.
کد خبر: ۱۲۸۲۱۹۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فوتبالی، جیان پیرو گاسپرینی پس از برد ۴-۱ مقابل میتیلند به خبرنگاران گفت: بازی‌های خوبی تا امروز داشته‌ایم. بنابراین ممکن است اتفاقاتی مانند دیدار مقابل ناپولی رخ دهد. تیم ما به خوبی واکنش نشان می‌دهد و نیاز داشت تا امروز برنده شود. این برد آسان نبود. به خوبی بازی را آغاز کردیم تا قدرتمند باشیم زیرا میتیلند تیم دونده‌ای بود. آسان نخواهد بود که تیمی به زمین میتیلند برود و هر ۳ امتیاز را کسب کند.

    سرمربی آتالانتا پس از برد ۴ گله: باید قدرتمند شروع می‌کردیم

گاسپرینی در ادامه گفت: آمار نشان می‌دهد که ما گل‌های زیادی به ثمر رسانده‌ایم که گل‌های خوبی هم بوده‌اند. باید قوی آغاز کنند. برخلاف فصل گذشته. مخصوصا زمانی که مقابل لیورپول و آژاکس در خانه بازی می‌کنیم زیرا این دو بازی، دیدارهای بسیار مهمی هستند. مهم این است که ۳ امیتاز را گرفتیم و با آن پای به زمین مسابقه می‌گذاریم.

سرمربی آتالانتا در پایان گفت: میرانچوک گل زیبایی زد. اتفاق خوبی برای او است که اولین گلش را به ثمر رساند. او برای یک ماه دور از میادین بوده و تمرین خوب و کاملی به همراه تیم نداشته. ایلیچیچ هم به تازگی ریکاوری کررده. امیدواریم مالینوفسکی برگردد. سم لمرز هم همینطور. فکر می‌کنم در خط حمله عالی هستیم. تیم ما در زمینه کارهای دفاعی هم خوب کار کرد و می‌خواهم به این مسئله هم اشاره کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها