عزت الله مهرآوران درباره فعالیت های این روزهای خود بیان کرد که قرار است یک تئاتر با فضای مرگ به صحنه تئاتر ببرد و خودش کارگردانی کند.
کد خبر: ۱۲۷۹۳۹۰

عزت الله مهرآوران در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین درباره فعالیت این روزهای خود در عرصه بازیگری بیان کرد: قرار است در یک سریال شبکه نمایش خانگی حضور داشته باشم با این حال وضعیت بسیار ترسناک است و کرونا هر روز شیوع بیشتری پیدا می کند.

وی ادامه داد: یک تئاتر هم بنا دارم خودم به صحنه ببرم که «نیمکت» نام دارد و در سال 51 نمایشنامه آن را نوشته ام. البته بازنویسی هایی روی آن انجام داده ام و قصه ای دارد که از گذشته تا کنون را در برمی گیرد. قصه آن درباره زنی است که قرار است 45 دقیقه دیگر بمیرد و روی نیکمتی در پارک ملاقات هایی با دیگران دارد.

مهرآوران با اشاره به محوریت این تئاتر بیان کرد: این تئاتر مروری تاریخی روی زندگی دارد همانطور که این روزها که کرونا وارد زندگی شده است خیلی ها زندگی خود را مرور می کنند. ما این روزها اگرچه درگیر کرونا هستیم و حتی گاه عزادار می شویم اما سعی داریم شادی را هم از دست ندهیم و آدم ها با مرور تلخی ها و شادی های زندگی می توانند امیدوار شوند.

این بازیگر درباره دلیل نگارش و کارگردانی این نمایش را شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و دنیا دانست و گفت: فکر می کنم شرایطی که کرونا در کشور پیش آورده است خیلی ها را به یاد مرگ هم می اندازد. مرگی که همیشه در تئاتر و ادبیات کلاسیک محور قصه ها قرار گرفته است.

وی با اشاره به تبعات کرونا اظهار کرد: کرونا برای برخی مرگ را تداعی می کند، برخی می ترسند و برای برخی هم معنای گذشت و حتی شناخت بیشتر و فکر کردن به خدا را پیدا کرده است. برای خود من بیشتر با درد و غربت معنا پیدا کرده است چون این روزها مرگ هایی را می بینیم که در غربت به خاک سپرده می شوند، تشییع هایی که غریبانه انجام می شود.

مهرآوران که سریال «پدر پسری» از آخرین مجموعه هایی بود که در تلویزیون داشت درباره ادامه این سریال نیز گفت: قرار بود این سریال فصل جدیدی داشته باشد اما نه این سریال و نه سریال «فوق لیسانسه ها» به فصل جدید نرسید درحالیکه بنا بود هر دو اینها ادامه دار باشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که کرونا از همگان به دور باشد و زودتر از این مرز و بوم رخت بربندد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها