در این مطلب شما را با ساخت کاردستی با پوست پسته آسان، ساده و کودکانه به همراه فیلم آموزشی آشنا خواهیم کرد. برای ساخت کاردستی با پوست پسته به مقداری پسته، چسب و موادی برای رنگ آمیزی (اختیاری) نیاز خواهید داشت.
کد خبر: ۱۲۷۸۰۲۶

گل کاکتوس با پوست پسته

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ستاره، یکی از ایده‌های جالب برای ساختن کاردستی با پوست پسته، ساخت گل کاکتوس گوشت برگی یا به اصطلاح ساکولنت است. برای ساخت این کاردستی جالب به مقداری پوست پسته، رنگ روغن یا گواش برای رنگ کردن پوست پسته‌ها و چسب (چسب مایع یا چسب تفنگی برای چسباندن پوسته‌ها به یکدیگر) نیاز خواهید داشت. برای انجام این کار اگر پسته‌های شما بو داده و شور بوده‌اند، ابتدا آن‌ها را بخوبی با آب بشویید تا حالت نمکی آن‌ها برطرف شود؛ سپس بعد از خشک شدن آن‌ها دست به کار شوید و پوسته‌ها را رنگ آمیزی کنید؛ اگر هنر خوبی در رنگ آمیزی داشته باشید می‌توانید پوسته‌ها را با دو رنگ قرمز و سبز رنگ کنید و محل جدایی رنگ‌ها را با در یکدیگر مات کنید تا نتیجه کار شبیه به یک کاکتوس کاملا طبیعی جلوه کند.

 

 

کاردستی با پوست پسته

 

جا شمعی با پوست پسته

یکی دیگر از ایده‌ها برای ساخت کاردستی با پوست پسته، ساخت یک جا شمعی به شکل گل با پوست پسته است. برای ساخت این کاردستی نیز مانند گل کاکتوس به پوست پسته، رنگ روغن یا گواش برای رنگ کردن پوست پسته‌ها (اختیاری) و چسب و به تعداد لازم شمع دایره‌ای نیاز خواهید داشت. ساختن این کاردستی نیز کار سختی نیست؛ با نگاه به الگوی آن می‌توانید به راحتی این جا شمعی زیبا را در خانه بسازید. با این حال یک ویدئوی آموزشی در این خصوص برای شما قرار داده‌ایم.

 

کاردستی با پوست پسته

 

ایده‌هایی برای ساخت درخت تزیینی با پوست پسته

شاید درست کردن درخت تزیینی آن هم با پوست پسته کار کمی سختی باشد؛ اما اگر ابزار آن را در دست دارید، دست به کار شوید و این کار را امتحان کنید. در ادامه شما را با چند ایده برای این کار آشنا خواهیم کرد. در ابتدا یک ویدئوی آموزشی و سپس چنده ایده را مشاهده خواهید کرد.

 

کاردستی با پوست پسته

 

چند ایده تصویری دیگر برای ساخت کاردستی با پوست پسته

 

کاردستی با پوست پسته

کاردستی با پوست پسته

 

ساخت طاووس با پوست پسته

 

کاردستی با پوست پسته

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها