سازمان سنجش آموزش کشور زمان‌بندی انتشار دفترچه سوالات هر پنج گروه آزمایشی کنکور سراسری را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۷۴۰۸۰

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه سوالات کنکور گروه آزمایشی هنر در سایت www.sanjesh.org منتشر شده است و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان نسبت به دریافت و دانلود این دفترچه اقدام کنند.

کلید اولیه سوالات آزمون سراسری داخل کشور از ساعت ۲۱ روز دوشنبه سوم شهریورماه و کلید اولیه سؤالات آزمون سراسری خارج از کشور بعد از ظهر روز چهارشنبه پنج شهریورماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

همچنین سوالات آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی ساعت ۱۶ فردا پنجشنبه ۳۰ مردادماه بعد از برگزاری این آزمون در سایت این سازمان قرار می گیرد.

با توجه به اینکه کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی روز جمعه ۳۱ مردادماه و کنکور زبان های خارجی روز شنبه اول شهریورماه برگزار می شود، دفترچه سوالات هر ۲ آزمون ساعت ۱۶ همان روز منتشر می شود.

به گزارش ایرنا، نوبت نخست کنکور سراسری ۹۹ صبح امروز چهارشنبه ۲۹ مردادماه با رقابت بیش از ۱۱۳ هزار نفر در ۳۹۲ شهر اصلی کشور برگزار شد؛ نتیجه اولیه کنکور سراسری هفته اول مهرماه و نتیجه نهایی هفته نخست آبان ماه توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

پس از برگزاری کنکور هنر، تصاویری از لو رفتن سوالات این گروه آزمایشی در شبکه های اجتماعی منتشر شد؛ سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در این رابطه به ایرنا اعلام کرد که یک داوطلب کرونایی با حضور در بیمارستان طالقانی تهران و بعد از اتمام آزمون عمومی، با استفاده از گوشی موبایل این سوالات را در فضای مجازی منتشر کرد؛ این داوطلب هم اکنون در اختیار مراجع قضایی قرار دارد و هدف خود از این کار را لو دادن سوالات با توجه به وضعیت موجود اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها