به‌تازگی باز هم شواهد بیشتری از وجود کنسول Xbox Series S لو رفته که این بار، قانع‌کننده‌تر از همیشه هستند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.
کد خبر: ۱۲۷۳۴۷۳

کنسول Xbox Series S

طبق گزارشات مختلف، شرکت Microsoft در کنار سونی رویداد بزرگی را برای این ماه در نظر گرفته‌است. شایعات از این حکایت دارند که بخش مهمی از رویداد مایکروسافت را علام قیمت کنسول نسل بعدی Xbox و همچنین تأیید کنسول Xbox Series S تشکیل می‌دهند.

حال کاربری به‌نام Zak S در توئیتر تصاویری را از کنترلر نسل بعدی ایکس باکس به‌اشتراک گذاشته که به گفته او، با قیمت 35 دلار آن را تهیه کرده‌است. بر روی جعبه کنترلر، نام دستگاه‌هایی که این کنترلر با آن‌ها سازگاری دارد درج شده: ویندوز 10، ایکس باکس وان، اندروید، iOS و Xbox Series X/S. این کاربر برای اثبات ادعای خود، از چند زاویه متفاوت تصاویر و ویدئوهای مختلفی را منتشر کرده که واقعی به‌نظر می‌رسند و The Verge نیز آن‌ها را تأیید کرده‌است.

شایعات مربوط به این کنسول ابتدا از دسامبر سال 2018 شروع شد. مطابقت این شایعات، Xbox Series S یک مدل ضعیف‌تر از کنسول ایکس باکس سری ایکس است که قیمت پایین‌تری دارد و در آینده به اکوسیستم نسل بعد مایکروسافت وارد می‌شود. این کنسول برای مدت‌ها با اسم رمز “لاکهارت” شناخته می‌شد و به‌نظر می‌رسد در طی هفته‌های آینده، بالاخره باید منتظر معرفی رسمی آن باشیم.
بازی سنتر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها