نمایده ارشد دولت پیشین آمریکا در زمان مذاکرات هسته ای گفت که وضعیت موجود با ایران پس از خروج دولت فعلی آمریکا از برجام بدتر شده است.
کد خبر: ۱۲۷۳۰۸۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، وندی شرمن نماینده ارشد دولت پیشین آمریکا در مذاکرات هسته ای روز گذشته در نشست امنیتی آسپن درباره خروج دولت فعلی آمریکا از توافق هسته ای گفت: این(اقدام) ما را در وضعیت بدی قرار داده است.
 
شرمن ضمن مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران، گفت تنها چیزی که از رویکرد فشار حداکثری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در برابر ایران حاصل شده است، به گفته خود برایان هوک، مقاومت ایران است.
 
شرمن در این باره توضیح داد: دولت(آمریکا) تاکتیک هایی داشته است، اما برایم روشن نیست که هدف راهبردی آن چیست. دولت گفته است که به دنبال تغییر حکومت نیست. با این وجود، گفته اند که از این طریق اهرم فشاری برای رسیدن به مذاکراتی بهتر ایجاد می کنند. اما فکر می کنم همه ما می دانیم که ایران نزدیک به مذاکره با این دولت آمریکا نیست و بنابراین ما در وضع کاملا بدتری قرار داریم.
 
دولت آمریکا در ماه مه سال ۲۰۱۸ با ناقص تلقی کردن توافق هسته ای از آن خارج شد و سپس تحت رویکردی موسوم به فشار حداکثری تحریم های متعددی بر ایران اعمال کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها