مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش:

مهمان شدن دانش‌آموزان در امتحانات بلامانع است

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد میهمان شدن دانش‌آموزان پایه نهم و پایه دوازدهم شاخه نظری در امتحانات پایانی نوبت دوم با رعایت آیین‌نامه آمورشی بلامانع است.
کد خبر: ۱۲۶۸۶۹۸

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت‌ آموزش‌وپرورش، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش شرایط میهمان شدن دانش آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم شاخه نظری در امتحانات پایانی خردادماه ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

بر این اساس با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، میهمان شدن دانش آموزان پایه دوازدهم شاخه نظری در امتحانات پایانی نوبت دوم با رعایت آیین‌نامه آمورشی دوره دوم متوسطه روزانه و دانش آموزان پایه نهم با رعایت آیین‌نامه ارزشیابی تحصیلی تربیتی دوره اول متوسطه در ارزشیابی نوبت دوم سال تحصیلی جاری (خردادماه ۹۹) بلامانع است.

تعدادی از دانش آموزان دوره دوم متوسطه به دلیل نبود رشته تحصیلی موردنظر در محل سکونت با استفاده از سرویس از امکانات آموزشی مناطق هم‌جوار استفاده می‌کنند و همچنین در ایام شیوع بیماری کرونا نیز تعدادی از خانواده‌های دانش آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه محل سکونت خود را تغییر داده‌اند. برای کاهش دغدغه خانواده‌ها و دانش آموزان ناشی از خطر ابتلا به بیماری کرونا با توجه به لزوم ایاب‌وذهاب برای شرکت در امتحانات پایانی و جلوگیری از شیوع بیماری، مهمان شدن دانش آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم بلامانع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها