رزمندگان یمنی بر پادگان «اللبنات» در استان الجوف مسلط شدند

خبرگزاری «سبأ» یمن اعلام کرد که رزمندگان یمنی پادگان «اللبنات» در استان الجوف را طی یک عملیات هجومی که ده‌ها کشته و زخمی از میان مزدوران ائتلاف سعودی برجای گذاشت، از آنها بازپس گرفتند.
کد خبر: ۱۲۶۴۸۴۲

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری فارس، یک مقام نظامی یمن جمعه شب از پاکسازی پادگان نظامی «اللبنات» و اطراف آن در استان «الجوف» طی یک عملیات هجومی گسترده خبر داد.

این مقام نظامی یمن به خبرگزاری یمنی (سبأ) گفت: «طی عملیات پاکسازی پادگان اللبنات شمار زیادی از مزدوران ائتلااف سعودی از جمله چند سرکرده آنها کشته یا زخمی شدند».

این مقام یمنی تصریح کرد: «دشمن برای بازپس گیری مواضع خود در اللبنات اقدام به یک پیشروی بزرگ و همه جانبه کرده بود که در آن موفق نبود و متحمل خسارات سنگینی شد».

پس از پاکسازی اللبنات و اطراف آن نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی به سمت ارتفاعات الاقشع و روستای الخسف رفتند و آنجارا کاملا پاکسازی کرده و مزدوران سعودی را از آنجا بیرون کردند.

 نیروهای ارتش و رزمندگان کمیته‌های مردمی یمن در مقطع اخیر به پیشروی‌های گسترده‌ای در جنوب غرب استان الجوف و غرب استان مارب دست یافتند اگرچه نیروهای ائتلاف سعودی هم در استان الجوف حملات گسترده ای را با پشتیبانی هوایی در چند جبهه از جمله شمال غرب و جنوب غرب بخش «خب و الشعف» برای اشغال دوباره مناطق تازه آزاد شده علیه رزمندگان یمنی انجام دادند که به موفقیتی دست نیافتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها