معاون اجتماعی پلیس راهور:

27451 خودرو جریمه 500 هزار تومانی شدند

معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از صدور 27451 برگ جریمه 500 هزار تومانی در طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: این طرح با قوت ادامه دارد و ما نیز از مردم انتظار داریم که به این موضوع بیش از گذشته اهتمام داشته باشند.
کد خبر: ۱۲۶۳۱۹۱

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سرهنگ عین الله جهانی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا روز گذشته، تعداد جریمه های صادره (جریمه 500 هزار تومانی) برای رانندگانی که با پلاک غیربومی وارد شهرهای دیگر شده و به این طرح بی توجه بوده اند، 27 هزار و 451 مورد اعلام شده؛ همچنین 3 هزار و 174 خودرو نیز علی رغم تذکرات، اصرار به تردد در شهرهای غیرمحل سکونت خود را داشتند، توقیف شده است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد: این طرح با قوت ادامه دارد و ما نیز از مردم انتظار داریم که به این موضوع بیش از گذشته اهتمام داشته باشند و با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی و پلیس راهور همکاری های لازم را داشته باشند.

معاون اجتماعی و فرهنگ پلیس راهور خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز از ترددهای بی مورد جدا خودداری کنند و در خانه بمانند چراکه عدم توجه به این طرح، سلامت عموم جامعه را به خطر می اندازد و پلیس نیز با افراد متخلف و کسانی که طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند، برابر قانون برخورد می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها