دانیال حکیمی ، زیبا بروفه و عبدالرضا اکبری ، 3بازیگری هستند که نقشهای اصلی سریال «مار و پله» را بازی می کنند، این سریال پیش از این «فردای روشن» نام داشت و محسن یوسفی آن را کارگردانی کرده است.
کد خبر: ۱۲۵۲۱۰

مار و پله در 10قسمت 50دقیقه ای برای پخش از شبکه 2سیما تولید شده است. در این سریال ، دانیال حکیمی که بیشتر نقش آدمهای مثبت را بازی می کند، نقش منفی دارد و اسمش سیروس است ؛ اما نقش اول مار و پله را زیبا بروفه بازی می کند. او در این سریال نقش شیوا پالیزی را به عهده دارد. شیوا پالیزی ، مامور بسیار دقیق و وظیفه شناس سازمان امور مالیاتی است.
وی در یکی از تحقیقات خود به افشای پرونده مالی و سوئاستفاده های اقتصادی مردی خطرناک به نام شاهرخ برزی (عبدالرضا اکبری) اقدام می کند. شاهرخ ابتدا به وسیله رشوه و سپس با تهدید می کوشد شیوا را از ادامه کارش باز دارد، اما موفق نمی شود، بنابراین تصمیم می گیرد برای گرفتن انتقام به زندگی خانوادگی شیوا وارد شود و در این راه با سیروس ، همسر شیوا طرح دوستی می ریزد و...
فیلمنامه مار و پله را جواد طالبی با همکاری یوسفی نوشته است. این سریال به احتمال زیاد سال آینده پخش خواهد شد. تصویربرداری مار و پله که سازمان مالیاتی کشور نیز در تولید آن مشارکت دارد، اردیبهشت امسال در تهران کلید خورد و پس از 50جلسه تصویربرداری وارد مراحل آماده سازی شد.
از عوامل سازنده مار و پله می توان به تصویربردار: ناصر محمود کلایه ، تدوینگر: حمید حاجی نوروزی ، صداگذار: حسین مهدوی ، آهنگساز: حمیدرضا صدری ، طراح صحنه و لباس: فرامز بادرام پور، صدابردار: محمد حبیبی ، طراح گریم: محمود مهدوی ، تهیه کننده: فاطمه سمرقندی و مدیر تولید: سعید دلیری اشاره کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها