اصرار ویلموتس و دستیارانش بر دریافت غرامت ادامه دارد

650 هزار یورو بدهید!

مارک ویلموتس و دستیارانش بی‌خیال نمی‌شوند. آنها که به ازای شش ماه قرارداد با ایران و فعالیت تنها 30 روزه کنار تیم ملی، درآمد دو میلیون یورویی داشتند، همچنان پول می‌خواهند.
کد خبر: ۱۲۴۲۶۰۴

روز گذشته مشخص شد ویلموتس و وکلایش به مهدی تاج اعلام کرده‌اند باید سه ماه غرامت به آنها پرداخت شود. دستمزد کل کادر او سالانه دو میلیون و 600 هزار یورو است. غرامت سه ماه این قرارداد می‌شود 650 هزار یورو. یعنی رقم بسیار بالاست و می‌تواند در این وضع اقتصادی برای فدراسیون فوتبال کمرشکن باشد.
تاج این موضوع را نپذیرفته و به ویلموتس تاکید کرده چون او قرارداد را فسخ کرده، باید غرامت را بپردازد. مربی بلژیکی هم با فدراسیون مخالفت کرده و می‌گوید چون عملکرد فدراسیون باعث فسخ قرارداد بوده، بنابراین باید غرامت هم پرداخت کنند. ویلموتس در حال حاضر به فیفا شکایت کرده و خواهان گرفتن رقم غرامت است. از سویی فدراسیون فوتبال هم به این جمع بندی رسیده که از مربی بلژیکی شکایت کند. روز گذشته صادق درودگر، رئیس سازمان اقتصادی فوتبال با تائید این خبر اعلام کرد: ممکن است وارد پروسه شکایت از ویلموتس بشویم اما هنوز کاری نکرده‌ایم. ایشان می‌گوید شما فسخ کنید یا نکنید سه ماه حقوق مرا باید بدهید، فدراسیون هم می‌گوید ما نباید این پول را به شما بدهیم. در حال چالش و مذاکره هستیم تا این موضوع حل شود اما ممکن است این پرونده به نهاد حاکمیت ورزش و فیفا کشیده شود.
تاج اخیرا در مصاحبه‌ای گفته بود جلسه‌اش با ویلموتس در ترکیه بسیار خوب بود و علاوه‌بر این‌که دو طرف در پایان جلسه یکدیگر را بوسیدند، همچنین مربی بلژیکی او را به شام دعوت کرد ولی چون در بلژیک نبودند رئیس فدراسیون ایران دعوتش را نپذیرفت! حالا اما مشخص شده داستان کلا چیز دیگری بوده و جلسه آن‌گونه که باید دوستانه نبوده است.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها