سریال خارجی «تحت نظر» محصول 2017 از امشب قرار است روی آنتن سیما برود. تحت نظر، یک سریال دراماتیک و مهیج محصول کشور آلمان به کارگردانی ماتیاس شوایگهوفر و بِرنهارد جسپر است که برای اولین بار از تلویزیون پخش می‌شود. فصل اول این سریال سال 2017 راهی آنتن شد و فصل دوم آن هم سال 2018 روی آنتن شبکه آمازون رفت. این سریال قرار است در دو فصل (۱۲ قسمت) هر شب ساعت ۱۲ بامداد پخش و روز بعد ساعت ۱۸ از شبکه چهار سیما بازپخش ‌شود.
کد خبر: ۱۲۴۲۱۴۶

در تحت نظر چه خبر است؟
لوکاس فرانکی، قربانی یک حمله سایبری جرم و جنایت است. تمام پروفایل‌ها و اطلاعات شخصی او در وب و رسانه‌های اجتماعی هک شده و او در کشور‌های اکو متهم به تروریست‌بودن شده است. لوکاس در تلاش است بی گناهی خود را ثابت کند و بفهمد چه کسی پشت این حملات سایبری است. در نهایت پی می‌برد که این جنایت در بیش از ۲۰۰ کشور جهان در‌حال وقوع است و...
چه کسانی تحت نظر هستند؟
در این سریال ماتیاس شوایگهوفر، الکساندرا ماریا لارا، کاترین استریبک، آلِکساندر یووانوویچ، تام بک، مایکل لندز، لویز بار، الکساندر رادسون، جسیکا شوارتس، دنیس لیونز، کارولین هرفورت، لوسی آرون، لوئیس هوفمان و… ایفای نقش کرده‌اند.
چند نکته دیگر
این سریال تا کنون برنده یک جایزه و نامزد دریافت سه‌جایزه معتبر دیگر از جشنواره‌های بین‌المللی فیلم شده است. در سایت آی. اِم. دی. بی این سریال شش ستاره از ده ستاره گرفته است. از نکات جالب این مجموعه می‌توان به ایفای نقش کارگردان آن در نقش اصلی قصه اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها