فتح‌ا...‌زاده در گفت‌وگو با جام‌جم: آن‌قدر دادگاه رفته‌ام، شده‌ام پیشکسوت!

تا هفته بعد صبر کنید

علی فتح‌ا...‌زاده در آستانه بازگشت به باشگاه استقلال قرار دارد. او با پیشنهاد وزارت ورزش برای بازگشت روبه‌رو شده است. البته وزیر ورزش علاوه بر فتح‌ا...‌زاده با گزینه‌های دیگری از جمله کاظم اولیایی و حسنی‌خو، رئیس سابق حراست ورزارت ورزش هم گفت‌و‌گو کرده است.
کد خبر: ۱۲۴۱۹۱۴

خیلی‌ها می‌گویند شانس فتح‌ا...‌زاده بیشتر از گزینه‌های دیگر است، چون اوست که می‌تواند این باشگاه را از شرایط فعلی نجات دهد. مذاکرات مسعود سلطانی‌فر هم با گزینه مدیریت استقلال کاملا جدی بوده است و تا اینجا دو مرحله رودرروی هم نشسته‌اند. دیروز با فتح‌ا...‌زاده گفت‌و‌گویی در این باره و همین‌طور بعضی مسائل دیگر از جمله پیام تند مجتبی جباری درباره‌اش داشتیم.
آقای فتح‌ا...‌زاده قطعا پست تند جباری علیه خودتان را دیدید. نظرتان چیست؟
مجتبی بازیکن من بوده است. دوست ندارم درباره او صحبت کنم، ولی واکنش هواداران را قطعا در فضای مجازی دیدید. فکر می‌کنم قضاوت با خود طرفداران است.
جواد زرینچه هم دوباره صحبت‌هایی کرده است.
من جواد را دوست دارم. منتها این حرف که طرفداران آدم من بودند و جلوی باشگاه تجمع کردند، به نوعی توهین به طرفداران است. ببخشید، در ورزشگاه هم وقتی 30 هزار نفر ما را صدا می‌کند، بنده تک‌تک آنها را خریده‌ام؟ اصلا مگر من چقدر پول دارم؟ روزنامه ایتالیایی هم درباره من می‌نویسد، به آنها هم پول داده‌ام؟ شما نظرسنجی اکثر سایت‌ها را درباره مدیریت استقلال ببینید. حتی در سایت‌های مخالف هم بنده رای آورده‌ام. به آنها هم من پول داده‌ام؟ پس این صحبت‌ها درست نیست. مگر می‌شود علی فتح‌ا...‌زاده به این همه آدم پول داده باشد؟ هوادار گلایه دارد. به ما هم لطف دارد و نظرش را بیان می‌کند. خیلی نباید به این مسائل توجه کرد.
حرف‌هایی زده می‌شود که شما از استقلال خوب پول
در آورده‌اید.
من سال‌های سال مدیر استقلال بودم. به خاطر مسائل مالی باشگاه بارها و بارها به دادگاه رفته‌ام و توضیح داده‌ام. شما نشان دهید یک سند علیه من باشد. سر ماجرایی حتی شکایتی از من شده بود. قاضی پرونده خودش تعجب کرد و به من گفت شما باید شکایت کنی، گفتم نه، کار درستی نیست. ما که هر جا گفتند آمدیم و توضیح دادیم. مشکلی هم نداریم. دوباره بخواهند می‌آییم و توضیح می‌دهیم. من همیشه سرم بالاست.
کلا در دادگاه هستید. در پرسپولیس هم اتفاقی بیفتد شما احضار می‌شوید!
(باخنده) آن‌قدر دادگاه رفته‌ام که شده‌ام پیشکسوت دادگاه‌ها.
ماجرای بازگشت شما به استقلال چقدر جدی شده است؟
ما جلسه داشتیم و حرف‌هایمان را زدیم. دو طرف شرایط را گفتند. الان یکی از بحث‌های مهم در استقلال، بحث‌ مالی است. باشگاه الان شرایط سختی دارد. پول بازیکنان پرداخت نشده است. آقای استراماچونی هم شرایط جدیدی دارد. ان‌شاءا... تا اوایل هفته آینده تکلیف مشخص می‌شود.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها