مرد معتاد وقتی توسط دوستش تحقیر شد او را با ضربه میخ کشت. متهم در دادگاه منکر قتل شد.
کد خبر: ۱۲۴۱۶۶۴

به گزارش جام‌جم، اواخر تیر 97، گزارش درگیری منجر به قتل در پیشوای ورامین به دست پلیس رسید و مشخص شد مقتول در خانه یکی از دوستانش با اصابت یک میخ به گلویش جان خود را از دست داده است.
با پیگیری ماموران، مشخص شد مقتول به نام حامد با دو نفر از دوستانش در خانه‌ای بوده است. دوستان او بازجویی شدند و یکی از آنها به نام مجید به قتل حامد اعتراف کرد و گفت: «از مدت‌ها قبل قرار بود با حامد شرکت تاسیس کنیم. آن روز در خانه دوست‌مان با هم بحث‌مان شد. او اعتیادم را به رخم کشید و تحقیرم کرد و گفت تو پول نداری و با تو شریک نمی‌شوم. از این‌که تحقیرم کرد، خیلی ناراحت شدم. من 20 سال سابقه معلمی دارم و زمانی کشتی‌گیر بودم، اما اعتیادم باعث شد همسرم رهایم کند و دوستانم تحقیرم کنند. به‌حدی عصبانی شدم که از روی کابینت یک میخ برداشتم و به حامد حمله کردم که باعث مرگش شد.»
روز گذشته پدر و مادر مقتول در دادگاه تقاضای قصاص متهم را کردند. متهم در دفاع از خود گفت: «اتهام قتل را قبول ندارم. آن روز در خانه دوستم بودیم. یک مرد را دیدیم که صورتش را پوشانده بود و وارد خانه شد و به حامد حمله کرد و رفت. من دست او چاقویی دیدم، اما او را نشناختم.»
او در پاسخ به سؤال قاضی که اظهار داشت حامد با چاقو به قتل نرسیده توضیح داد: «من الان چیزی یادم نیست. چیزهایی که می‌گویم تصویرهایی است که در ذهنم می‌سازم.»
پس از دفاعیات این متهم، قضات دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها