در حالی که دوباره‌سازی و احیای فیلم‌های کلاسیک ادامه دارد، «محله چینی‌ها» صاحب یک پیش‌درآمد می‌شود. دیوید فینچر قصد دارد در کار تازه‌اش سراغ دورانی برود که در این درام دلهره‌آور رومن پولانسکی به تصویر کشیده نشده است. به این ترتیب، داستان کار تازه فینچر به دورانی قبل از شروع داستان فیلم پولانسکی برمی‌گردد.
کد خبر: ۱۲۴۰۹۰۷

رابرت تاون، فیلمنامه‌نویس قدیمی و کارکشته هالیوود فیلمنامه کار جدید را با همکاری فینچر می‌نویسد. در حالی که هنوز معلوم نیست فینچر این داستان را در کدام رسانه (سینما یا تلویزیون) کار می‌کند، نزدیکانش می‌گویند او آن‌را به صورت یک مجموعه تلویزیونی جلوی دوربین می‌برد. فینچر هنوز این خبر را تایید نکرده است.
با این حال، فیلمساز گفته اثر تازه‌اش در همان حال و هوای فیلم کلاسیک سال 1974 پولانسکی خواهد بود و یک درام پررمزوراز را به شکل فیلم نوآر به تصویر خواهد کشید. با آن‌که تاون در کار نگارش فیلمنامه فیلم پولانسکی هم همکاری داشت، اطلاعی از خط اصلی داستان مجموعه فینچر در دست نیست. در داستان فیلم، جک نیکلسون یک کارآگاه خصوصی است که از سوی زنی مرموز با بازی فی داناوی استخدام می‌شود تا پرده از یک راز بزرگ بردارد، اما او به‌زودی خودش را درگیر یک توطئه پنهان می‌بیند./ ددلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها