جام‌جم از فیلم‌های آخر هفته تلویزیون، پیشنهادهایی برای شما دارد

کلید ازدواج در تلویزیون

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «لیلی با من است»، «کلید ازدواج»، «ملکه برفی»، «روزگاری ایران»، «قهرمان»، «برادرم خسرو»، «آدم کوچولوها»، «پیشنهاد»، «اسب مسابقه»، «یتیم خانه ایران»، «پلنگ صورتی 1»، «میهمان بابا»، «بهشت اردک‌ها»،«شروع تازه»، «پلنگ صورتی 2»، «گروه ادیسون»، «بازیکن پینگ پنگ»، «جیم دکمه و لوکاس لکوموتیو ران»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «خانواده گرفتار»، «تا جایی که پایم توان رفتن دارد»، «خائن1»، «رهایی از شائوشنگ» و «شعبده باز» پنجشنبه و جمعه 14 و 15آذر مصادف با ولادت امام حسن عسکری (ع) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۱۲۴۰۸۸۸

صادق مشکینی در جنگ
نام فیلم: لیلی با من است
شبکه: یک/ امشب ساعت 21
کارگردان: کمال تبریزی
بازیگران: پرویز پرستویی، محمود عزیزی، شهره لرستانی، رحمان باقریان، مهدی فقیه و هدایت ا... نوید
داستان: صادق مشکینی، فیلمبردار تلویزیون که خیلی از جبهه و جنگ می‌ترسد، برای این‌که بتواند از صندوق قرض الحسنه صدا و سیما وام بگیرد تا خانه نیمه ساخته اش را تکمیل کند، باید برای فیلمبرداری فیلمی مستند از اسرای عراقی به منطقه جنگی برود. او برای این‌که پایش به جبهه و منطقه جنگی و خط مقدم نرسد حوادث جالبی رقم می‌زند.

کلید دردسرساز
نام فیلم: کلید ازدواج
شبکه: 2/امشب ساعت 30 دقیقه بامداد
کارگردان: داود موثقی
بازیگران: علیرضا خمسه، نادر سلیمانی و فاطمه صامتی
داستان: این فیلم درباره مرد جوانی به نام صادق است که قرار است جنس قاچاقی را با خود به تهران بیاورد و تحویل یک باند بدهد. کیف خالی را که قبلا محتوی جنس قاچاق بوده، در یکی از صندوق‌های امانات راه‌آهن می‌گذارد و کلید آن را با خود می‌برد و ...

خشم ملکه برفی
نام فیلم: ملکه برفی
شبکه:2/ فردا صبح ساعت 8
کارگردان: یولادین بارب
داستان: ملکه برفی به دلیل خشمی که دارد تصمیم گرفته تمام اطرافیانش را به شکل مجسمه‌های یخی در بیاورد.
دو کودک که وارث هنر پدرشان هستند ناخواسته در مسیر مبارزه با ملکه برفی قرار می‌گیرند و ...

روزهای پایانی جنگ جهانی اول
نام فیلم: روزگاری ایران
شبکه: 3/ امروز ساعت 10 صبح
کارگردان: اردلان عاشوری
بازیگران: حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری و امیرحسین صدیق
داستان: در این فیلم از دریچه‌ای متفاوت به وقایع تاریخی روزهای پایانی جنگ جهانی اول، قحطی ایران و قیام جنگل می‌پردازد و با نگاهی عاطفی به زندگی اجتماعی مردم در بستر اتفاقات تاریخی سال 1297 پرداخته و به نوعی روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و به خصوص مردم خطه گیلان در صد سال گذشته است.

قصه پیرمرد متمول
نام فیلم: قهرمان
شبکه: 3/ فردا ساعت 19
کارگردان: جود برانان
بازیگران: رابرت امای، کامرون آرنت، کلیف برانان
داستان: جک پیرمردی متمول است که بعد از سال‌ها پسر خود، ری را پیدا می‌کند. ری راننده ماشین‌های مسابقه در پیست خاکی است و سعی دارد بعد از سال‌ها رابطه خود را با پدر از نو بسازد.

خیانت انگلیس‌ها
نام فیلم: یتیم خانه ایران
شبکه: افق/ فردا ساعت 18 و 30 دقیقه
کارگردان: ابوالقاسم طالبی
بازیگران: علیرام نورایی، جعفر دهقان و قطب الدین صادقی
داستان: قصه این فیلم در سال ۱۲۹۵ تا ۱۳۰۰ می‌گذرد که در زمان احمدشاه قاجار، بر اثر قحطی ناشی از خیانت انگلیسی‌ها، ۹ میلیون نفر از مردم ایران جان باختند.

مردی با اختلال دو قطبی
نام فیلم: برادرم خسرو
شبکه: 4/ساعت 20 و 30 دقیقه
کارگردان: احسان بیگلری
بازیگران: شهاب حسینی، ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی و بیتا فرهی
داستان: خسرو، به اختلال دوقطبی مبتلاست و با خواهرش زندگی می‌کند. خواهر قصد سفر دارد و خسرو باید تا بازگشتش در منزل برادرش ناصر بماند. ناصر دندانپزشک است و برخلاف برادر بیمار خود زندگی بسیار منظم و اصول سخت و محکمی دارد.

قصه 4 آدم کوچولو
نام فیلم: آدم کوچولوها
شبکه: 5/ فردا ساعت 9
کارگردان: پیتر هویت
بازیگران: جان گودمن، جیم براد بنت و مارک ویلیامز
داستان: قصه چهار آدم کوچولوست که زیر خانه‌ای زندگی می‌کنند. خانه به صاحبان خانه ارث رسیده است، ولی آنها هیچ وصیتنامه‌ای برای مالکیت خانه در دست ندارند. از طرفی آقای پارکر که فردی سود جوست می‌خواهد خانه آنها را خراب کند و ...

بیمار اوتیسم
نام فیلم: پیشنهاد
شبکه: شما/ امشب ساعت 23
کارگردان: بهادر اسدی
بازیگران: رامتین خداپناهی، آرام جعفری و مهرداد نیکنام
داستان: قصه فیلم درباره رضا پسر بچه‌ای در خانواده‌ای ثروتمند است که در کشاکش اختلاف پدر و مادرش و سر شلوغی پدرش، توسط کاوه و به دستور قباد ربوده شده، قباد مبلغ 800 میلیون تومان تقاضا می‌کند. رضا مبتلا به بیماری اوتیسم است و خانواده او سعی دارند با پرداخت پول بچه را پس بگیرند.

شبکه نمایش
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «پلنگ‌صورتی 1»، «میهمان بابا»به کارگردانی‌ جواد مزدآبادی، «بهشت اردک ها»،«شروع تازه»، «پلنگ صورتی 2»، «گروه ادیسون» و «بازیکن پینگ پنگ» پنجشنبه14 آذر ساعت11، 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.
فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «جیم دکمه و لوکاس لوکوموتیو ران»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»به کارگردانی رامبد جوان، «خانواده گرفتار»، «تا جایی که پایم توان رفتن دارد»، «خائن1»، «رهایی از شائوشنگ» و «شعبده باز» جمعه 15 آذر ساعت11، 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

مزرعه پرورش اسب
نام فیلم: اسب مسابقه
شبکه: امید/فردا ساعت 18
داستان: پنی زن میانسال و خانه داری است که یک پسر و دو دختر دارد. او مادرش را از دست داده و پدرش هم که مزرعه پرورش اسب دارد حال و روز خوبی ندارد. پنی تصمیم می‌گیرد با وجود مسوولیت خانواده خود برای کمک به پدرش و جلب توجه و رضایت او مسوولیت اداره را به عهده بگیرد و حرفه پدرش را ادامه دهد.

فاطمه عودباشی

رسانه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها