شجاع خلیل‌زاده از بازی با ذوب آهن می گوید

چاره‌ای جز برد نداریم

شجاع خلیل‌زاده، مدافع پرسپولیس در سال‌های گذشته جزو بهترین بازیکنان ایران بوده است. عملکرد او در خط دفاعی این تیم عالی بوده. شجاع حالا در آستانه کسب عنوان زننده زیباترین گل فصل لیگ قهرمانان آسیا هم قرار دارد. او سال قبل یک قیچی برگردان زیبا به الاهلی عربستان زد. این گل او بین گزینه‌های نهایی بهترین گل قاره قرار گرفت و حالا هم در نظرسنجی پیش است. خلیل‌زاده در این باره به جام‌جم توضیحاتی می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۴۰۵۹۹

شجاع تبریک. بهترین گل آسیا را زدی.
هنوز بهترین گل آسیا نشده است.
واقعا؟
بله، نظرسنجی ادامه دارد. خیلی‌ها فکر کردند تمام شده است ولی نه این طور نیست. نظرسنجی تا چند روز دیگر ادامه دارد و بعد از آن برنده نهایی مشخص می‌شود.
خب الان خیلی از هواداران فکر می‌کنند نظرسنجی تمام شده و رای نمی‌دهند.
نه، این طور نیست. هواداران در جریان باشند که نظرسنجی ادامه دارد. از آنها می‌خواهم در نظرسنجی شرکت کنند و به گل من رای بدهند؛ چون اختلافم با نفر دوم طوری است که شاید بتواند به من برسد.
ولی انصافا گل زیبایی زدی. از یک مدافع بعید بود.
باورتان می‌شود من زیاد در تمرینات مشابه آن گل را می‌زنم. هر زمانی که پیش بیاید قیچی برگردان می‌زنم. در بازی الاهلی و در آن لحظه هم توپ طوری آمد که گفتم باید این را هم قیچی برگردان بزنم. خدا را شکر روی پایم نشست و توانستم یکی از زیباترین گل‌های فصل لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر برسانم. این را هم باید بگویم که کل بچه‌ها در به ثمر رساندن گلم نقش داشتند. این طور نبوده که خودم تنها آن را زده باشم. اگر بچه‌های دیگر نبودند من می‌توانستم گل بزنم؟
علیرضا بیرانوند هم نتوانست بهترین بازیکن سال آسیا شود.
ابتدا باید بگویم بیرانوند برای ما بهترین بازیکن آسیاست. این خیلی مهم است که در دل مردم بهترین باشید، وگرنه جایزه و این طور چیزها همیشه هست و خیلی وقت‌ها هم به بازیکنانی که مستحقش هستند نمی‌رسد. من مطمئنم از نظر همه مردم ایران علیرضا بهترین بازیکن آسیا بود. او قلب ایرانی‌ها را فتح کرد. دیدید که در رده باشگاهی و ملی چقدر بازی‌های خوبی برای ایران انجام داد.
یعنی فکر می‌کنی در مراسم حق خوری شد؟
بله، علیرضا به نظر شما نباید فصل قبل بهترین بازیکن می‌شد؟ او در جام جهانی و پرسپولیس عالی بازی کرد. گرفتن پنالتی کریس رونالدو اتفاق کوچکی نیست. به نظر من حق بیرانوند خورده شد. البته شک نکنید این آخرین باری نبود که علیرضا به مراسم رفت. او توانایی زیادی دارد و می‌تواند در آینده این عنوان را مال خودش کند.
و اما بازی ذوب آهن. تیم منصوریان حالا کمی بهتر از قبل شده. چه نظری درباره این مسابقه دارید؟
این بازی مهم است. به زمین می‌رویم تا ان‌شاءا... بتوانیم شکست مقابل نفت مسجد سلیمان را جبران کنیم. لغو بازی نساجی هم خوب نبود. دوست داشتم در آن مسابقه بازی می‌کردیم ولی مسؤولان تصمیم گرفتند لغو شود. ذوب آهن در دو هفته قبلی لیگ چهار امتیاز گرفته و شرایطش بهتر شده ولی ما چاره‌ای جز بردن نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها