نگارنده انواع و اقسام خستگی‌ها را دارد. این‌که چرا و چه شده و سایر موارد را هم نمی‌تواند بنویسد، نگارنده بسیار راستگو و منصف پشت صحنه، در همان حدی که از قیافه خسته تباهش را آورد برای دوستان تحریریه، برای شما هم شرح ماوقع می‌دهد. خلاصه که بدانید و آگاه باشید نگارنده که هیچ، بقیه گروه فرهنگی هم دیروز تقریبا خسته بودند و لبخندهای الکی روی لب داشتند و البته آن قدر هم کارشان درست است که با همین لبخند الکی‌ها به هم انگیزه بدهند. آدمیزاد همیشه موضوعاتی دارد که بخواهد به خاطرشان چهره در هم بکشد و نخندد، اما مهم این است که در همین روزها لبخند را فراموش نکند.
کد خبر: ۱۲۴۰۲۰۹

خب بعد از این همه شعار دادن نکته دیگری را هم بگویم. بدانید که نگارنده با دو روز تاخیر عصرانه تولد همسرش را هم چید روی میز گرد تحریریه. خلاصه که عنوان عصرانه دهنده بیفتد گردن یکی، دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز نه. جایتان خالی بود و این را هم بدانید که عصرانه پیچاننده بزرگ م.ص.ع هم روز قبل‌تر دست به جیب شده بود. هر چند همین حالا هم برخی همکاران که اسمشان را نوشته‌ایم توی فهرست که صبحانه بدهند، اعتراض کرده‌اند اما حالا که نگارنده دست به جیب شده، تا نفر آخر باید همه دست به جیب شوند! ما با عصرانه شوخی نداریم، آمدید این طرف‌ها با خوان کرمتان بیایید.
جمعی از هنرمندان بیانیه‌ای نوشته و به اتفاقات روزهای اخیر و آشوب‌های خیابانی که ایجاد شد، واکنش نشان دادند. محمد صادق علیزاده رفته سراغ این بیانیه و اتفاقات اخیر و همه را از زاویه‌ای متفاوت تماشا کرده است. در همین صفحه 9 می‌توانید مطلب دبیرمان را بخوانید.
امروز صفحه 10 و 11 دستپخت بچه‌های سینماست. رفته‌اند سراغ مستندهایی که به اعتراضات اقتصادی مردمی طی سال‌های گذشته پرداخته‌اند. یکی از این مستندها را مصطفی شوقی کارگردانی کرده و «شورش علیه سازندگی» نام دارد. این مستند به تصمیم اقتصادی آیت‌ا... هاشمی‌رفسنجانی در زمان ریاست‌جمهوری‌اش می‌پردازد. همچنین مستند «خوره» ساخته محمدرضا امامقلی اعتراضات سال 96 را سوژه قرار داده و موضوعاتی چون معضلات معیشتی و اقتصادی و تعطیلی کارخانه‌ها را بررسی کرده است. بچه‌های سینما با این کارگردان‌ صحبت کرده و همچنین به دیگر مستندهای مشابه پرداخته و معرفی‌شان کرده‌اند.
سازمان مالیاتی در بودجه سال 99 یعنی سال آینده رفته سراغ این موضوع که معافیت‌های مالی عرصه فرهنگ و هنر باید حذف شود و این موضوع واکنش‌های بسیاری را هم تاکنون داشته است. آذر مهاجر رفته سراغ این موضوع و گزارشی نوشته مبسوط و خواندنی. بروید و در صفحه 12 بخوانیدش.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها