دیروز یکشنبه بود و این می‌تواند برای هر یک از ما آدم‌ها مفهومی داشته باشد. البته برای نگارنده یکشنبه‌ها روزهای متفاوتی است.
کد خبر: ۱۲۳۸۹۹۳

آقای آبنوس دبیر ضمیمه قفسه که حسابی هم کتابخوان است به روزنامه آمده و در گروه سابقی که در آن فعالیت می‌کرده،
می‌نشیند.
بله. درست متوجه شده اید ایشان مهمان گروه رسانه می‌شود و از آنجا که پسری دارد بی‌نهایت شیرین به نام علی آقا که تازه هفت ماه و نیمه شده، ما می‌توانیم به صورت غیر‌حضوری در میان گفت‌وگوهای آبنوس و اعضای گروه یک دوره مفصل و غیر حضوری کودکیاری را بگذرانیم.
مثل جناب امیرکبیر بزرگ که پشت در کلاس درس یاد می‌گرفته، گوشه‌ای پنهان شده، گوش تیز کرده و یاد بگیریم چگونه می‌شود فرزند داری کرد!
خلاصه اگر قرار است بچه‌دار شوید یا نوزاد دارید ما اینجا کلاس داریم رایگان که هیچ، چهار نفر از اعضای گروه رسانه هم به آبنوس پیوسته و در این مسیر به تبادل نظر و اندیشه می‌پردازند.
از دیگر عجایب گروه همسایه هم این است که تنها عضو گروه که بچه دارد یعنی آقای ملوندی ساکت می‌نشیند و آن اعضای بی بچه کنگره کودکیاری را با همراهی آبنوس برگزار می‌کنند.
خب خدا را شکر که حسابی غیبت کرده و به شما گفتیم یکشنبه‌ها اینجا چه خبر است، حالا برویم چهار کلمه هم درباره چهار صفحه مان بنویسیم!
صفحه 9 رفته ایم سراغ آلفرد نوبل و کارنامه اش از ساخت اسلحه و دینامیت تا راه انداختن جایزه نوبل.
بخوانید و ببینید چه کرده ایم در این مطلب. اما بگوییم که سعی کردیم حواشی ماجراهای نوبل را بررسی کرده و این که جناب نوبل چگونه تغییر مسیر داده را هم به عرضتان برسانیم.
در صفحه 10 هم صابر محمدی رفته سراغ وی‌او‌دی‌ها و حاشیه‌های این روزهایشان.
بقیه صفحه را هم مهاجر پر کرده از خبرهای خوب فرهنگ و هنر و هر کدام را هم با چند بار وسواس بازنویسی کرده است.
در صفحه 11 هم ساناز قنبری رفته سراغ رضا برجی، عکاس فیلم خنجر و شقایق نادر طالب زاده که به ماجراهای تلخ بوسنی و هرزگوین می‌پردازد.
این را هم اضافه کنیم که امروز در تقویم به نام همین کشور اختصاص یافته و ما هم به همین دلیل برای پرداختن به موضوع انتخابش کرده‌ایم.
در صفحه آخر هم دبیرمان محمد صادق علیزاده رفته کنگره علوم انسانی و هر چه را که آنجا گذشته برایتان در قالب یک گزارش نوشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها