آیا هریتیک روشن هم در «بایجو باورا»ی سانجی لیلا بانسالی بازی می‌کند؟ دیدار مکرر این دو هنرمند طی هفته قبل، گمانه‌زنی درباره حضور این بازیگر در این درام پرتنش را افزایش داده است. روشن و بانسالی نه سال قبل در «گزارش» با یکدیگر همکاری کردند. این فیلم در جدول گیشه نمایش فروش بالایی کرد و با استقبال خیلی خوب منتقدان سینمایی روبه‌رو شد.
کد خبر: ۱۲۳۸۷۹۲

قبل از این اعلام شد آجی دیوگان و رانویر سینگ دو نقش اصلی بایجو باورا را بازی خواهند کرد. اگر روشن به این طرح بپیوندد، به احتمال زیاد جای آجی دیوگان را خواهد گرفت. بایجو باورا نسخه دوباره‌ سازی شده یک اثر کلاسیک بالیوودی و درباره رقابت یک استاد با شاگردش در زمینه موسیقی است.
رسانه های گروهی هند در روزهای اخیر خبر از افزایش بسیار زیاد دستمزد روشن داده اند. از قرار معلوم به دنبال موفقیت کلان مالی وانتقادی دو فیلم امسال او «جنگ» و «سوپر 33»، این بازیگر قراردادهای جدیدش را برمبنای دستمزدهای جدید می بندد.
این روزها تهیه کنندگان و فیلمسازان بسیار معتبری چون کارن جوهر، سعید نادیاوالا و آدیتیا چوپرا به دنبال بازیگر هستند تا قرارداد همکاری های تازه را با او ببندند.
نکته جالب در رابطه با این خبر این است که رسانه ها، رقم دستمزد جدید هریتیک را اعلام نکرده اند. دلیل آن هم روشن است. ستارگان هندی هیچ وقت رقم دستمزدهایی را که می گیرند اعلام نمی کنند! برای همین، هیچ وقت معلوم نمی شود رقم های جدیدی که دریافت می کنند چقدر است.
اهل فن در هند می‌گویند بازیگران سرشناس به‌این دلیل رقم واقعی دستمزدهای خود را اعلام نمی‌کنند، تا بتوانند از دست ماموران اداره مالیات فرار کنند. این در حالی است که دولتمردان هندی در حال تدوین اساسنامه‌ای هستند تا براساس آن رقم دریافتی بازیگران بالیوددی برای هر فیلم مشخص و شفاف
باشد. / تایمز آو ایندیا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها