پایان بلاتکلیفی برای یکی از مهم ترین رشته‌های ورزشی ایران

روزحساس والیبال

امروز یک روز حساس برای والیبال ایران است.آن هم پس از ده ماه بلاتکلیفی. از زمانی که ضیایی از فدراسیون رفت تا زمانی که افشین داوری، سرپرست شود و امور را در دست بگیرد، بیش از ده ماه می‌گذرد.پس از عصر شکوفایی والیبال و قدرت نمایی در بین تیم‌های برتر جهان، این برای نخستین بار است که والیبال روزهای به این تلخی را تجربه می‌کند.روزهایی که همه معترض هستند. از بازیکنان باشگاهی و ملی گرفته تا مربیان و دستیاران و ...در رقابت‌های لیگ برتر.
کد خبر: ۱۲۳۸۲۴۹

حالا اما ظاهرا قضیه همین امروز تمام خواهد شد.آن هم با انتخاب رئیس جدید.محمود افشار دوست، محمد رضا رشیدی، محمدرضا داورزنی، احمد سعادتمند، افشین داوری،بهنام محمودی و امیرحسین منظمی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال مورد تایید قرار گرفته‌اند و از بین آنها بدون شک یک نفر روی صندلی خواهد نشست.
افشین داوری
افشین داوری تقریبا ده ماه سرپرست بود. به نظر خیلی‌ها او در همین مدت با خیلی از هیات‌ها ارتباط خوبی برقرار کرده است و اگر اتفاق خاصی نیفتد او می‌تواند برای چهار سال رئیس فدراسیون والیبال شود.حکایت داوری هم از آن حکایت‌های جالب است.طبق قانون کسی که سرپرست فدراسیون باشد نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند.تا پیش از این حتی استعفا،آن هم چند هفته مانده به انتخابات هم نمی‌توانست تضمین کننده فرد سرپرست برای حضور در انتخابات باشد اما داوری که استعفا داد مورد قبول وزیر ورزش واقع شد و او حالا یکی از گزینه‌ها برای ریاست فدراسیون والیبال است.
محمدرضا داورزنی
روزهای خوبی که با والیبال تجربه کرد، بعید است از یاد کسی برود ؛ اما این را هم نباید فراموش کرد که داورزنی در یکی از بدترین زمان‌های ممکن استعفا کرد و به وزارت ورزش رفت. تقریبا از همان روزها بود که افول والیبال آغاز شد و پسرفت در تیم ملی و لیگ هر روز بیشتر و بیشتر شد. داورزنی به گمان این که می‌تواند دوباره همه چیز را سر و سامان بدهد، برای حضور در انتخابات نامزد شده و باور خودش این است که با رای آوردن و نشستن دوباره روی صندلی ریاست،والیبال را به روزهای اوجش باز خواهد گرداند.
محمود افشاردوست
تجربه زیادی در دنیای والیبال دارد.سال‌ها والیبال بازی کرده، عضو تیم ملی بوده و در فدراسیون داورزنی هم پست و مقام داشته. به قول خودش تجربیاتی که به دست آورده در کنار جوانی اش حسابی می‌تواند به والیبال کمک کند.افشاردوست مدتی هم در جزیره کیش کارهای مدیریتی ورزشی انجام داده است و بعد از داوری و داورزنی یکی از جدی ترین نفرات برای تصدی پست ریاست است.
بهنام محمودی
صلاحیتش دو روز مانده به انتخابات تایید شد.کسی دلیل این اتفاق را نمی‌داند اما خودش می‌گوید مشکل خاصی نبوده است. بهنام محمودی هم خودش از والیبالیست‌های خوب تیم ملی بوده و پس از جدایی از والیبال در شورای شهر کرج فعالیت کرده است.او کمی از ورزش فاصله گرفته بود اما به قول خودش با برنامه‌هایی که دارد می‌تواند تا سالیان سال والیبال را بر قله افتخار نگه دارد.
دیگر گزینه ها
در قیاس با چهار گزینه مطرح شده احمد سعادتمند و افشین منظمی شانس کمتری برای رئیس شدن دارند.حتی این احتمال وجود دارد که آنها در مجمع به نفع یکی از نامزدها کنار بکشند.با این حال همه چیز امروز مشخص خواهد شد تا والیبال از بلاتکلیفی بد موقعی که گریبان این رشته را گرفته، خارج شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها