برگزاری مسابقات ورزشی با اما و اگر

شاید همه آنها لغو شوند

در شرایطی که هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال لغو شد، این احتمال وجود دارد که هفته هفتم هم لغو شود. این در حالی است که رویدادهایی مثل هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال و مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جوانان کشور هم لغو شده و حتی خبر رسیده ممکن است هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال هم با همین شرایط به تعویق بیفتد.
کد خبر: ۱۲۳۸۰۲۳

کشتی هم البته از این قاعده مستثنی نیست. مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد هم در آستانه لغو قرار دارد. این در حالی است که درخواست برای برگزار نشدن مسابقه تیم‌های ذوب‌آهن با فولاد خوزستان در اصفهان ارائه شده است و شرایط میزبانی سیرجان برای بازی با ماشین‌سازی هم قرار بوده روز گذشته مورد بررسی قرار بگیرد.
در این بین فقط فدراسیون والیبال بوده که به صورت رسمی لغو هفته ششم را اعلام کرد و منوچهر پورحسن، سرپرست سازمان لیگ والیبال درباره برگزاری دیدارهای هفته هفتم هم می‌گوید: «هفته ششم رقابت‌ها با تصمیم سازمان لیگ به طور کل لغو شد، اما برای دیدارهای هفته هفتم به استان‌ها واگذار شده است تا هر استانی که تصمیم به برگزاری بگیرد رقابت را برگزار کند. تا این لحظه استان اصفهان اعلام کرده است که نمی‌تواند دیدار هفته هفتم را برگزار کند.» سایر دیدارها نیز در انتظار تصمیم استان‌هایشان هستند و اگر مسؤولان استان موافقت خودشان با برگزاری رقابت‌ها را اعلام کنند شاید سایر دیدارها نیز لغو شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها