شایعه در آستانه برگزاری انتخابات والیبال

داورزنی کناره‌گیر ی می‌کند؟

تایید صلاحیت بهنام محمودی برای انتخابات فدراسیون والیبال. او آخرین نفر است که صلاحیتش برای حضور در این انتخابات آمده است. در حالی که دو روز به انتخابات فدراسیون والیبال باقی مانده است ظاهرا کسی حواسش به اتفاق‌هایی که دارد می‌افتد نیست.
کد خبر: ۱۲۳۷۸۳۱

بهنام محمودی روز گذشته تایید صلاحیت شد و طبق بند ۹ ماده ۴ آیین‌نامه برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی که به صراحت نوشته شده آمده است که فهرست داوطلبین واجد شرایط، باید حداقل ده روز قبل از برگزاری انتخابات در سایت فدراسیون منتشر شود. به این ترتیب اگر در روزهای آینده فرد جدیدی به فهرست نامزدهای احراز صلاحیت‌شده اضافه شود، باید انتخابات تا ده روز پس از اعلام نام او به تعویق بیفتد. اتفاقی که احتمالا کسی حواسش به آن نیست و لااقل کسی از مسؤولان هنوز درباره آن اظهار نظری نکرده است.
با این شرایط حتی اگر انتخابات به تعویق هم نیفتد بروز یک شایعه می‌تواند همه چیز را تحت تاثیر خودش قرار دهد. امیرحسین منظمی، محمود افشاردوست، احمد سعادتمند، محمدرضا رشیدی، محمدرضا داورزنی و افشین داوری برای شرکت انتخابات فدراسیون والیبال پیش از این تایید شده‌اند، اما اگر شایعه‌ای که مطرح شده به حقیقت تبدیل شود باید منتظر اتفاقات زیادی در والیبال بود،یعنی کناره‌گیری داورزنی از انتخابات! دوستان نزدیک داورزنی این شایعه را تکذیب می‌کنند، اما آنهایی که در این چند ماه دور و بر فدراسیون بوده‌اند نظر دیگری دارند. به عقیده آنها داوری در این مدتی که به‌عنوان سرپرست مشغول فعالیت بوده کارهای خودش را انجام داده است و هیات‌ها هم موافق این هستند که ریاست دوره جدید را با فرد جدیدی تجربه کنند. هر چند در دوره داورزنی والیبال ایران روزهای خوبی را تجربه کرده است، اما نظر آنها این است که بازگشت به عقب دردی را دوا نخواهد کرد، چرا که داورزنی هر آنچه در چنته داشته در دوران ریاستش در فدراسیون والیبال رو کرده است و در شرایط کنونی چیزی نمی‌تواند به والیبال اضافه کند.
البته این‌طور نیست که داوری از پیش برنده باشد. چرا که نفراتی چون افشاردوست و محمودی هم از رقبایی هستند که می‌توانند در روز مجمع حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها