دوستداران شبیه‌سازی فوتبال و مدیریت باشگاه، این روزها حسابی با «فیفا ۲۰» و بخش‌های متنوع آن مشغول هستند. از حالت Career گرفته تا «آلتیمیت تیم» که دیگر به ماشین پول‌سازی الکترونیک‌آرتز تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۲۳۷۶۸۰

با این حال آن دسته از گیمرهایی که دنبال یک چالش واقعی در مدیریت باشگاه فوتبال هستند، هنوز هم در ماه‌های پایانی سال میلادی منتظر نسخه جدیدی از «فوتبال منیجر» می‌مانند. عنوانی که مراحل تست بتای خود را چندی پیش پشت سر گذاشت و بازخوردهای هواداران قدیمی آن خبر از یک اثر لذتبخش دیگر در ژانر مدیریتی می‌دهند. گفته می‌شود نسخه ۲۰۲۰ بازی تمرکز ویژه‌ای روی اهداف باشگاه‌ها و مشخص کردن رویکرد مدیریت در پیش‌برد هر فصل دارد. همچنین برای پیش‌روی هرچه قوی‌تر در روند آن، لازم است تا ارتباط و به اصطلاح شیمی بین بازیکنانتان را بیش از گذشته تقویت کنید و با تمرکز ویژه‌ای سراغ این بخش بروید. اگر قصد تهیه زودهنگام و پیش‌خرید کردن بازی را دارید، از تخفیف ۱۰ درصدی آن روی پلتفرم استیم غافل نشوید.
پایان انتظار ۱۸ ساله
سال‌ها انتظار برای رونمایی از سومین نسخه «شنمو»، بالاخره در کنفرانس خبری E3 سال ۲۰۱۵ پلی‌استیشن به پایان رسید. سفر «یو سوزوکی» افسانه‌ای – کارگردان و ذهن خلاق این سری بازی – با یک پویش کیک‌استارتر و شکستن رکوردهای این بستر جذب سرمایه آغاز شد و در ادامه نوبت به تریلرهای داستانی و اطلاعات جدید از بازی رسید. همه چیز به‌خوبی پیش می‌رفت که خبرهای تاخیر در عرضه بازی، سبب شدند تا دوستداران قدیمی این فرنچایز نسبت به آینده آن دچار تردید شوند. با همه این پستی و بلندی‌ها باید پذیرفت «شنمو» یکی از بزرگ‌ترین سری بازی‌های تاریخ ژانر جهان‌باز است. ماجراهای ریو هازوکی پس از ۱۸ سال ادامه دارد و این بار روی دو پلتفرم متفاوت با آنچه پیش از این دیده بودیم: پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی. پیشنهاد می‌کنیم اگر پیش از این تجربه‌ای از این سری بازی نداشته‌اید، نسخه بازعرضه‌شده آن روی کنسول‌های نسل هشتمی یا رایانه‌های شخصی را تجربه کنید تا بیشتر با فضای این اثر جریان‌ساز آشنا شوید و هنگام عرضه نسخه سوم، روی رویدادهای داستانی بازی تسلط بیشتری داشته باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها