سلفی با چوبه دار

در این ستون، زندگی قاتلان معروف ایران که سرنوشتی جز چوبه دار نداشتند، به نوعی از زبان خود و بر اساس اعترافات شان در دادگاه مرور می شود. این هفته سراغ مرد جنایتکاری رفتیم که در 23سالگی مرتکب قتل سه‌نفر شد. او به خاطر بریدن گوش‌های آخرین قربانی‌اش به قاتل گوشبر معروف شد.
کد خبر: ۱۲۳۷۰۸۳

قاتل گوش بر
اسمم مجید است و 23 سال دارم. با این سن کم آدمکشی برایم راحت شده بود و در مدت کوتاهی دو مرد و یک زن را کشتم. قتل‌هایی که اگر دستگیر نمی شدم تعدادش بیشتر می شد. اولین جنایتم مربوط می شود به مرداد سال 93 . یکی از دوستانم که راننده آژانس بود، یک روز سراغم آمد و یک میلیون و 600 هزار تومان از من قرض گرفت. یک میلیون تومان آن را برگرداند اما 600 هزار دیگر را پس نداد. به همین خاطر تصمیم گرفتم با او تسویه حساب کنم. چهارم مرداد ، با او قرار گذاشتم و طلبم را خواستم اما او پول را پس نداد . با هم دعوا کردیم و مجبور شدم او را بکشم. بعد از قتل ، جسدش را در حوالی بزرگراه آزادگان رها کردم و گریختم. دومین قربانی‌ام یکی از دوستانم بود. روز حادثه سوار خودرویش شده و با هم اختلاف پیدا کردیم. وقتی به خودم آمدم او را هم کشته بودم. بعد از قتل مقداری از وسایلش را سرقت کردم و به خانه آوردم. همسرم این وسایل را در خانه دیده بود و از اهالی محل شنیده بود یک نفر را به خاطر سرقت وسایلش کشته‌اند. به همین خاطر وقتی دستگیر شدم مرا لو داد و راز این جنایت فاش شد. آخرین قربانی‌ام یک زن جوان به نام معصومه بود. مدتی با او ارتباط پنهانی داشتم تا این‌که همسرم متوجه این رابطه شد. از خانه قهر و تهدید کرد تا به این رابطه پایان دهم به خانه بر نمی‌گردم. هر چقدر اصرار کردم او را به خانه برگردانم فایده‌ای نداشت تا این‌که تصمیم گرفتم معصومه را به قتل برسانم. روز حادثه او را به بهانه‌ای به حوالی باغ‌های انگور بردم و به قتل رساندم و بعد گوش‌ها و بینی او را بریدم و داخل ظرف الکل گذاشتم و برای همسرم بردم تا حرف‌هایم را باور کند.
به خاطر همین قتل هم دستگیر شدم و راز قتل‌هایم فاش شد. چند وقت بعد در دادگاه محاکمه شدم و قضات مرا به سه بار قصاص محکوم کردند. حکم مجازاتم در دیوان عالی کشور تایید و سرانجام مرداد سال 98 در زندان اجرا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها